Skip to main content
Beantwoord

Informatie over Samsung Galaxy Watch 8 classic klopt niet op de website

• June 28, 2026
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

De situatie:

Op de website van KPN stond de voorraad van de samsung galaxy watch 8 classic op "27 juni".

Dus heb ik de eerste bestelling gedaan op 23 juni.

De volgende ochtend, op 24 juni, krijg ik een mailtje en een sms'je dat de smartwatch op dit moment niet op voorraad is. Er wordt hierin ook aangegeven dat KPN niet weet wanneer ze wel weer op voorraad komen.

Hierna heb ik gebeld met KPN en de bestelling geannuleerd omdat mij niet verteld kon worden wanneer deze dan wel kwam.

Gisteren, op 27 juni, zie ik ineens op de website van KPN, dat deze nu "op voorraad" is.

Dus ik alsnog weer de smartwatch besteld.

Vanmorgen, zondag 28 juni, krijg ik wéér op de mail en SMS een bericht dat deze tijdelijk niet op voorraad is en dat ze niet weten wanneer wel.

Wat is dit voor gepruts...

De website is heel erg misleidend!

Vraag is nu:

Waarom staat er op de website steeds de verkeerde informatie?

En wanneer is deze daadwerkelijk op voorraad en kan deze wél geleverd worden?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@PlaRos . Welkom hier.

Het is inderdaad frustrerend als de website aangeeft dat een product op voorraad is en je vervolgens een bericht krijgt dat dit toch niet zo blijkt te zijn. Dat is natuurlijk niet de ervaring waar je op rekent.

De voorraad op de website is helaas een momentopname en kan, zeker bij populaire nieuwe producten zoals de Samsung Galaxy Watch 8 Classic, erg snel veranderen. Er kunnen in korte tijd veel bestellingen binnenkomen, waardoor een artikel tussen het moment van bestellen en de verwerking van de order alsnog uitverkocht raakt. 

Dat neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend is dat je dit nu al twee keer hebt meegemaakt. Op dit moment kunnen we helaas geen exacte leverdatum geven zolang de leverancier nog geen nieuwe voorraad heeft bevestigd. Zodra er weer exemplaren beschikbaar zijn, worden deze doorgaans verwerkt op volgorde van binnenkomst van de bestellingen.

Als ik nu kijk, lijkt er weer voorraad. Misschien een poging doen? 

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 2, 2026

Hoi ​@PlaRos . Welkom hier.

Het is inderdaad frustrerend als de website aangeeft dat een product op voorraad is en je vervolgens een bericht krijgt dat dit toch niet zo blijkt te zijn. Dat is natuurlijk niet de ervaring waar je op rekent.

De voorraad op de website is helaas een momentopname en kan, zeker bij populaire nieuwe producten zoals de Samsung Galaxy Watch 8 Classic, erg snel veranderen. Er kunnen in korte tijd veel bestellingen binnenkomen, waardoor een artikel tussen het moment van bestellen en de verwerking van de order alsnog uitverkocht raakt. 

Dat neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend is dat je dit nu al twee keer hebt meegemaakt. Op dit moment kunnen we helaas geen exacte leverdatum geven zolang de leverancier nog geen nieuwe voorraad heeft bevestigd. Zodra er weer exemplaren beschikbaar zijn, worden deze doorgaans verwerkt op volgorde van binnenkomst van de bestellingen.

Als ik nu kijk, lijkt er weer voorraad. Misschien een poging doen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2026

Bedankt voor de reactie!

Ik heb inmiddels een andere smartwatch,  de samsumg watch ultra 2025.

Dat was eigenlijk mijn 1e keuze maar deze stond ineens niet meer op de website,  vandaar dat ik dan de classic 8 watch wilde bestellen.

Tot een paar dagen geleden. Toen kwam de Ultra er weer op!

Dus geluk bij een ongeluk, want ik heb de Ultra de volgende dag geleverd gekregen.

Nogmaal bedankt voor de reactie.

Â