Skip to main content

ING klantenservice kan mij niet bereiken via hun vaste lijn: 020-2288888

Ik heb een iphone 15 pro, ben sinds gisteren overgestapt op KPN vanaf Tele2 en hebĀ geen nummers geblokkeerd.

Hoe kan dit? Mijn hypotheekadviseur kan me nu niet meer bereiken via de normale lijn, enkel via zijn eigen mobiel. Lijkt mij vreemd en niet wenselijk.

Ā 

Ā 

Beste @KZ8282, welkom! Dit klinkt inderdaad verre van wenselijk! Wellicht is er iets met de nummerportering niet helemaal goed gegaan. Je kunt het beste zelf even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan met je meekijken. Mocht je willen dat ik er naar kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik ermee bezig.


Goedenavond,

is het probleem al opgelost / is er al duidelijk waar het aan kan liggen? Ik kan ook sinds enige tijd niet gebeld worden door iniedergeval het vaste nummer van mijn werk.. (020 nummer) Door mobiele nummers kan ik wel gewoon gebeld worden. Heb al naar zoveel instellingen gekeken en heb ze ook niet geblokkeerd oid.

ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹Mvg


Ha @Viedjay49, vervelend dat het niet werkt! Jij bent niet recent pas over gegaan naar KPN? Dan kan het daar wellicht aan liggen. Als je al langer klant bent, is het toch plausibel dat er iets geblokkeerd is. Als zij *31* kiezen vĆ³Ć³rdat ze jouw nummer kiezen, bellen ze anoniem. Kan je dan wel gebeld worden? In dat geval zou ik toch nog eens kijken of het niet geblokkeerd is.Ā