Skip to main content
Vraag

Ingangsdatum abbonement later dan komst telefoon

  • September 15, 2020
  • 5 reacties
  • 149 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb gister mijn abonnement vervroegd  verlengt (4 maanden voor einddatum) van tele 2 naar KPN met een nieuw toestel en nieuw abonnement. Nu zie ik dat het abonnement pas in gaat op 11-01-2021 omdat dan mijn oude abonnement verloopt. Moet ik dan als vandaag mijn telefoon binnenkomt, mijn Simcard die ik nu heb in mijn nieuwe telefoon doen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 15, 2020

Dat zou kunnen... maar euhm... dan is straks dus je toestel al 4 maanden oud als je abonnement bij KPN begint. Als je huidige toestel het nog doet, dan zou je er toch eens moeten nadenken of je dat wel wil.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2020

Ja maar dat is toch het voordeel van vervroegd verlengen? Dat je je nieuwe telefoon al eerder hebt dan dat je werkelijke abonnement eindigt.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Bartdiebels03, welkom! Goede vraag! Je kunt gewoon je nieuwe toestel direct gebruiken. Dat doe ik zelf ook altijd inderdaad. Je gaat geen tof toestel kopen om hem 4 maanden in de kast te leggen, althans: ik niet ;-). 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2020

Aah kijk dankjewel Marcia! Maar dan kan ik dus gewoon mijn huidige simcard in het nieuwe toestel doen neem ik aan?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Zeker!