Skip to main content
Afgelopen winter is er aan de hoeksestraat in Schijf ( gemeente Ruchpen) een zendmast geplaatst. Wanneer word deze in gebruik genomen. Zoude erg graag ook mobiel bereikbaar zijn en met al onze mobiele abb terug naar de kpn gaan!



mvg

Back to Bowhunting fun games

by All Inn Traditional
Hallo @Back To Bowhunting fun games Ik heb daar niet direct een antwoord op, maar ik kijk het graag voor je na. Ik zal er op terugkomen.
Hallo @Back To Bowhunting fun games Ik heb inmiddels iets meer informatie voor je. Er lijkt geen sprake te zijn van een nieuwe mast aan de Hoeksestraat, maar op een andere plek nabij Schijf is er recentelijk wel eentje bijgekomen. Er zou bereik moeten zijn, maar wellicht staat nog niet alles aan. Je zou het eens kunnen testen met iemand die een KPN-aansluiting heeft? Als je toestel ervoor geschikt is, is bellen via wifi trouwens ook altijd een goed alternatief.
Weet t wel zeker , hij staat hier hemelsbreed nog geen 300 meter bij ons vandaan!

en de straat waar hij staat is de hoeksestraat nr weet ik niet

eigenaar of voormalig eigenaar waar de mast staat Is onze overbuurman
Weet t wel zeker , hij staat hier hemelsbreed nog geen 300 meter bij ons vandaan!

en de straat waar hij staat is de hoeksestraat nr weet ik niet

eigenaar of voormalig eigenaar waar de mast staat Is onze overbuurman


Waarschijnlijk hebben we het dan toch wel over dezelfde mast. De collega van de Technische Dienst kon het echter niet direct koppelen aan de Hoeksestraat, maar zag wel dat er recentelijk één bij was gekomen. Ik ben benieuwd hoe je het bereik gaat ervaren.
volgend de dekkingskaart is er geen 4g en bij de klantenservice zeggen ook dat er geen bereik is voor ons.

we zijn daarom nog niet overgestapt naar de KPN met onze abb zowel prive als zakelijk!!
Duidelijk @Back To Bowhunting fun games Ik kan niet anders dan je adviseren het dan zelf even te testen, met een KPN-aansluiting. Volgens onze Technische Dienst zou er in principe bereik moeten zijn, al kan het zijn dat de nieuwe mast nog niet volledig actief is.

Reageer