Skip to main content

wat houd een  bundel met 0 Gb in 

Hallo @Tonny56 ,

Dan kun je met die bundel alleen bellen en sms-en. En dus geen gebruik maken van mobiel internet. 
 

bv deze bundel : 

Bel/sms Bundel

  • 60 minuten/sms
  • NL, EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen

Bel *145#

4,99


Oké dank je wel heb je nog een tip voor Sim-Only 

belt niet heel veel en internet niet uitbundig 

socialemedia tot nu toe ook niet veel maar ja misschien dadelijk wat meer 🤔🤔


@Tonny56 

Ik zou dan gewoon voor prepaid kiezen. 

Maar wil je toch sim-only? Dan zou je voor dit kunnen gaan :

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly


Ze heeft prepaid maar ergens ander dan kan ik zeker geen kpn bundel prepaid nemen omdat de simcard van Vodafone is 

zelf ben ik bij kpn met mobiel maar ook tv internet en thuisbellen 


Ze heeft prepaid maar ergens ander dan kan ik zeker geen kpn bundel prepaid nemen omdat de simcard van Vodafone is moet ik dan ander Sim card hebben 

zelf ben ik bij kpn met mobiel maar ook tv internet en thuisbellen 


Ze kan toch ook een simkaartje bij KPN kopen? Inderdaad dan een andere simkaart met een nieuw nummer. Of het nummer laten overzetten.


Oké ik ga kijken kan ze met haar eigen nummer ook een prepaid bundel nemen met Sim van kpn

hoe gaat zoiets eventueel 


Dat is mogelijk.

Nummerbehoud Prepaid


Stap je over van een andere provider naar een KPN Prepaid SIM-kaart? Dan wil je natuurlijk wel je mobiele nummer houden. Dit is hoe het werkt.

 

Hier staat de instructie :

https://www.kpn.com/prepaid/nummerbehoud.htm


Krijg je met prepaid ook korting omdat ik andere onderdelen van kpn of geld dat alleen met nemen van een  abonnement 🤔


Nee, met prepaid krijg je geen korting.


Das heel duidelijk 😱😀


Nou helemaal duidelijk is het niet 

ze heeft nu een prepaid kaart van Vodafone 🤔


Wat wil je nu precies?

 

Voor prepaid overstappen op KPN ? Koop dan een simkaartje van KPN en laat het nummer overzetten? 

Hier staat de instructie :

https://www.kpn.com/prepaid/nummerbehoud.htm

 

Overstappen op Sim Only ? Dus met abonnement ?

Dan zou je voor dit kunnen gaan :

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

 

 


Hallo mijn vrouw zit bij Vodafone wil eventueel abonnement en ze heeft nieuw toestel maar daar moet een nano simkaart in en ze wil eigennummer behouden 

krijg in bij eventueel abonnement ook gelijk een nano simkaart en korting om dat ik meerdere kpn. Onderdelen heb 


Hallo mijn vrouw zit bij Vodafone wil eventueel abonnement en ze heeft nieuw toestel maar daar moet een nano simkaart in en ze wil eigennummer behouden 

krijg in bij eventueel abonnement ook gelijk een nano simkaart en korting om dat ik meerdere kpn. Onderdelen heb 

  •  

Hallo mijn vrouw zit bij Vodafone wil eventueel abonnement en ze heeft nieuw toestel maar daar moet een nano simkaart in en ze wil eigennummer behouden 

krijg in bij eventueel abonnement ook gelijk een nano simkaart en korting om dat ik meerdere kpn. Onderdelen heb 

Ha @Tonny56, goede vraag! Je vrouw kan dan via onze website (of telefonisch via 0800-0402) een nieuw abonnement aanvragen en aangeven dat zij haar nummer mee wil nemen/wil behouden. Ze krijgt een 3-in-1 sim, waar je een nano simkaart van kunt maken. 

 

Husselkorting op je mobiele abonnement krijg je als je deze combineert met Internet (+tv/vaste telefonie). Niet bij twee mobiele abonnementen zonder vaste diensten. 


Maar ik kan toch ook via mijn kpn app abonnement kiezen en aan geven dat ik meerdere diensten heb van kpn 

zie foto’s 

maar krijg ik dan daar een nano Sim bij 

sorry voor de ingewikkelde vraag misschien 🤔 

 


Maar ik kan toch ook via mijn kpn app abonnement kiezen en aan geven dat ik meerdere diensten heb van kpn 

zie foto’s 

maar krijg ik dan daar een nano Sim bij 

sorry voor de ingewikkelde vraag misschien 🤔 

 

  •  
  •  
  •  

Beste @Tonny56, als jij inderdaad vaste diensten hebt, dan krijg je die 5 euro korting op mobiel. En bij ‘simkaart’ krijg je inderdaad zo'n 3-in-1 kaart. Dat is onder andere een nano sim!:smile: