Skip to main content
Beantwoord

Inkomende oproep gaat rechtstreeks naar voicemail

• December 18, 2020
  • 2 reacties
  • 207 keer bekeken

BrendaE
Nieuwkomer

Ik heb sinds kort dat inkomende oproepen rechtstreeks naar mijn voicemail gaan zonder dat mijn telefoon over is gegaan. Mijn telefoon is een Iphone 8plus, IOS-versie 14.3, “niet storen” staat uit, het gaat om zowel bellers die in mijn contacten staan en om “onbekende nummers”. Dit zijn nummers die gewoon “open” staan en dus niet geblokkeerd zijn. Ik heb geen reservetoestel om dingen te verifiëren. Graag even contact om dit op te lossen, want ik ga hierdoor opdrachten missen.

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @BrendaE, welkom hier. 

Dus echt alle oproepen gaan naar de voicemail. Dat is niet zo fijn. Zelf bellen gaat wel goed? Wil graag nog eens meekijken mocht het nog nodig zijn. Wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 25, 2020

Hoi @BrendaE, welkom hier. 

Dus echt alle oproepen gaan naar de voicemail. Dat is niet zo fijn. Zelf bellen gaat wel goed? Wil graag nog eens meekijken mocht het nog nodig zijn. Wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 30, 2020

Ik heb geen reactie gezien, ik ga er daarom vanuit dat je al duidelijkheid hebt.