Skip to main content

Hallo, ik liep hier toevallig tegen aan, al zoekend naar een oplossing voor mijn inlog problemen bij KPN in de wsv lelystad in de houtribhaven. Dit is een open netwerk. Met telefoon en tablet kan ik inloggen. Met w10 pc niet, met w10 laptop pas nadat ik álle beveiliging in de browser('s) uitgezet heb. Het probleem is dat de pc blijft zoeken naar die vermaledijde inlogpagina. Ik heb hierover contact gehad met kpn, maar die beweerde dat dit accespunt niet door hun beheerd wordt(??). Bijkomend probleem is tethering onbruikbaar traag is, anders zou ik dat wel gebruiken. Ook kpn, ook contact over gehad, zou teruggebeld worden, not. En dat bij 4 streepjes 4g+.

Ik hoor graag hoe normaal in te loggen op een open kpn netwerk

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Djambar, welkom op het forum!
Voor deze dienst moet je bij een specifieke afdeling terecht, helaas kan ik je via het forum ook niet echt helpen.

Mijn collega's van deze afdeling zijn bereikbaar op: 0800-0414
Meer informatie daarover kun je vinden op www.kpn.com/hotspots 


Hallo Thomas,

 

Ik zal het nummer proberen.

Bedankt


Ik heb het nummer geprobeerd. Men kon mij niet vertellen hoe ik de inlogpagina open. Men weet niet welke privacy of veiligheidsinstelling dit veroorzaakt, if at all. Er is geen toestemming dan maar mijn Mac adres toe te voegen. Kortom, ik betaal mee aan de hotspot, maar mag er niet op met mijn pc. Nog 4 maanden en dan is mijn mobiele kpn abonnement waarmee ik hier niet kan tetheren, verlopen. Hopelijk heeft Vodafone of t-mobile hier beter bereik.