Skip to main content
Vraag

Inmiddels 2 maanden in afwachting van extra inruilbonus Recommerce

• November 27, 2025
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ben al 2 maanden bezig om 150 bonus te ontvangen. Iphone 17 + inruil telefoon i.s.m recommerce . Waardeloos hoe jullie KPN hiermee omgaan niet terugbellen  afspraken niet nakomen en dat geld ook voor Recommerce. Ik ben KPN klant en ga de actie met jullie aan los het dan ook op en hou iemand niet 2 maanden aan het lijntje.K68C5523729616. Sorry maat het liefst zeg ik alles op, want dit hadden jullie allang moeten oplossen.

6 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@MB66, welkom op onze community! Wat balen dat je al zolang zit te wachten! Ik kan me goed voorstellen dat je hier wat duidelijkheid over wilt hebben, en natuurlijk het geld wat je hoort te krijgen.
Via de community kan ik je er helaas niet mee helpen.

Alle communicatie over de actie gaat in principe via Recommerce, daar heb je waarschijnlijk al contact mee gehad. Als je er niet uit komt kunnen mijn telefonische collega's er ook een melding over aanmaken maar als ik dit zo lees is dat op dit moment ook al gebeurd.

Ik hoop dat je snel reactie hebt!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 2, 2025

Hier zakt je broek toch van af. Waar zijn jullie mee bezig dan  ik had KPN hoog zitten, maar kan je ook zeggen waar ik op kam zeggen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben dit in het vizier ​@MB66, mijn telefonische collega's kunnen een ticket aanmaken als je er met Recommerce niet uitkomt. Ik denk dat dit hier ook wel een goede stap is.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 3, 2025

Hoi, volgens mij geeft Recommerce een opmerking dat ze het moeten afkeuren door KPN. Ik heb er een bijlage bijgedaan van Recommerce  KPN laat het afkeuren staat er duidelijk. En wat hebben jullie in vizier? Denk je dat er nog geen ticket aangemaakt, ik ben hier al 2 mnd mee bezig.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 4, 2025

Zo ik kom dus gewoon echt niet verder met jullie. Ondanks alle beloftes.KPN geeft aan Recommerce aan om de Bonus niet goed te keuren hoor ik van recommerce ??? Dag iphone 13 inruil zonder bonus prachtige actie en niemand die kan vertellen waar om ik die bonus niet krijg, zelfs niet na 2 maanden, top actie hoor van jullie! Ik wil heel graag als dit niet heel snel opgelost wordt mijn contract opzeggen. Laat me maar weten hoe ik dit moet doen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 4, 2025

Laatste keer bijna een uur aan de lijn gezeten waar ik een goed gevoel bij kreeg, maar je raad het al ook geen vervolg natuurlijk.