Skip to main content
Vraag

Inruilbonus 150 euro na aankoop iPhone 17 niet ontvangen ( Recommerce )

• February 25, 2026
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

6 februari heb ik een iPhone 17 gekocht en ik kon mijn oude iPhone verkopen en dan zou ik 150,- inruilbonus ontvangen. Bedrag voor mijn oude iPhone ontvangen, maar niet die 150,- inruilbonus. Aantal keren contact met kpnĀ gehad en die blijven zeggen, moet je bij recommerce zijn en die blijven zeggen dat er geen inruil bonus is. Hoe bedoel je van het kastje naar de muur. KPN biedt die actie aan en als het niet goed gaat, doen ze nog niet eens deĀ moeite om je te helpen.

en dan ben je al jaren klant van ze.

2 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Claudia, welkom hier. Wat een nare ervaring zeg. Ik heb niet direct een invloed op het proces van het toekennen van de bonus als moderator van KPN. Wat was hun argumentatie dan om de bonus af te wijzen? Viel je buiten de actieperiode of voldeed het in te ruilen niet aan de gestelde actievoorwaarden?

Als je een bevestiging hebt ontvangen dat je recht hebt op die bonus dan zou ik toch nog eens aandringen via het contactformulier van Recommerce. Ik zou de bevestiging dan bijvoegen als bijlage Claudia.

Ā 

Ik heb precies hetzelfde. Bij recommerce wordt het bedrag van 150,-- niet genoemd en in het contract van kpn ook niet, terwijl ik zeker weet dat die actie er was toen ik op 14 februari 2026 de iphone 17 bestelde. Kpn verwijst mijĀ naar recommerce. Die reageert tot op heden niet.Ā