Skip to main content

Ik heb een samsung A54 aangeschaft. Bij inruil voor 2 april zou ik € 50 extra inruilbonus krijgen. Nu blijkt mijn huidige toestel geen inruilwaarde te hebben. Dat stond echter nergens als voorwaarde. Recommerce reageert vooralsnog niet op mijn vraag hoe ik voor die € 50 in aanmerking kan komen.  

Inmiddels reactie gehad van Recommerce:  We nemen alleen mobiele telefoons in die op de releasedatum minder dan een jaar oud zijn. Dat staat echter negens, noch bij hen nog bij KPN. KPN maakt je dus blij met een dode mus als je een wat ouder toestel hebt. 

#dode mus


@marca Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je oude toestel geen inruilwaarde heeft. 

In dit geval geeft de benaming eigenlijk al antwoord op de vraag. "Extra inruilbonus" wil zeggen, een extra bedrag bovenop een bestaand bedrag. 

Op het moment dat je toestel geen inruilwaarde heeft is er geen sprake van een bestaand bedrag en dus helaas ook geen bonus. 

 

Overigens is de informatie die ik heb wel anders. 

Voor zover bij mij bekend kunnen toestellen die nog wel inruilwaarde hebben maar ouder zijn dan 1 jaar nog wel worden ingeruild. 

Je hebt ook een mogelijkheid om online een berekening van de inruilwaarde te maken. 


Uiteraard heb ik die check al gedaan. Daar kwam geen inruilwaarde uit en dat werd per mail door Recommerce bevestigd. Over de betekenis van extra inruilbonus kunnen we een uitgebreide semantische discussie beginnen.