Skip to main content

Dag het is nu meer dan 29 dagen geleden dat ik de bonusaanvraag en de oude IPhone heb ingeleverd bij Recommerce. Ik heb alleen €50 ontvangen ipv de 100€ bonus extra, hoe zit dit? Ik heb dit ook al reeds gemeld in de winkel te Deventer! 

Tot op heden is het doodstil! 

Hoi @Socian 

Welkom op het forum van KPN.

Het beste kun je hiervoor in contact treden met Recommerce zelf, aangezien zei de afwikkeling doen van jouw ingestuurde iPhone i.v.m. inruil voor KPN.
Aan hun kun je vragen, waarom je geen 100,- euro bonus hebt ontvangen, maar 50,- euro.

Recommerce is per e-mail te bereiken: contact@recommerce.com

In een KPN winkel kunnen ze je hiermee niet helpen, dan het te alleen te melden in je klantendossier.

Als je Frans of Engels spreekt, zou je Recommerce ook kunnen bellen:

Telefoon: +33 (0) 1 57 21 71 52 (bel je met een KPN Mobiel abonnement, dan valt het bellen naar een Frans telefoonnummer binnen je bel-bundel of onbeperkt bellen)


Dag, bedankt voor het bericht. 
Echter de gang van zaken zoals nu voor wordt gesteld is ronduit verwerpelijk. Ik doe al jaar en dag als zeer trouwe vaste klant van KPN zaken, maar ik wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd. KPN is toch verantwoordelijk voor deze derde partij! Ik heb een overeenkomst met KPN afgesloten dus ik verwacht dat KPN mij volledig vergoed betreffende de bonus van €100,-

Nu moet ik als klant maar gaan mailen of een partij in een andere taal gaan aanspreken, dit is niet acceptabel voor mij! 

Met vriendelijke groet, Jan Werkhoven 


Hoi @Socian, welkom op onze community! 
Het kan soms even (28 dagen) duren voordat je de bonus uitbetaald krijgt, heb je er al wel bericht over gehad?

Je kunt hierover ook altijd even met ons bellen op 0800-0402


Ik ga bellen, dank voor de informatie, Jan


Inmiddels na veel vijven en zessen, toch nog geregeld en de bonus ontvangen. 

Geen pretje qua zoektocht en vele onduidelijkheden.

Groet, Jan


Fijn dat het gelukt is en bedankt voor je feedback Jan, ik neem deze mee!


Reageer