Skip to main content
Antwoord

Inruilbonus niet tijdig aangevraagd ivm vertraging levering iPhone 17 Pro Max

• November 21, 2025
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Op 20 september heb ik de Iphone 17 Pro Max besteld met Unlimited abonnement, hiermee zou ik in aanmerking komen voor EUR 100,- extra inruilbonus. Op dat moment heb ik niet direct op Recommerce de inruilbonus aangevraagd, omdat de levertijd van de Iphone nog onbekend was. Overigens werd dit ook niet verzocht vanuit de verkoper in de KPN winkel.

Inmiddels heb ik begin november de Iphone ontvangen en wil ik graag mijn oude Iphone terugsturen met de inruilbonus. Helaas kan ik nu niet meer deze inruilbonus selecteren voor mijn bestelperiode. Ik heb al meerdere malen gesproken met KPN telefonisch, zij verwijzen mij door naar Recommerce. Bij Recommerce krijg ik heel moeizaam contact via de mail (ticketsysteem), maar daar krijg ik ook geen antwoord op mijn vraag.

Dus bij deze, kan mij iemand hierbij helpen?

Groeten,

Beste antwoord door Thomas van KPN

Dan kun je t beste toch even met ons bellen, mijn collega's kunnen dan een ticket voor je aanmaken om dit uit te laten zoeken.  Je kunt hiervoor een belafspraak maken

5 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 21, 2025

Zover ik kan herinneren stond in de voorwaarden dat de oude telefoon voor 9 november bij recommerce. Dus ik denk dat deze (extra) inruilbonus is komen te vervallen, nu je te laat bent. ​@Ashley30 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2025

Zover ik kan herinneren stond in de voorwaarden dat de oude telefoon voor 9 november bij recommerce. Dus ik denk dat deze (extra) inruilbonus is komen te vervallen, nu je te laat bent. ​@Ashley30 

Ik ben er inmiddels al ruim 2 weken mee bezig, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd door KPN en Recommerce. De oude telefoon kon ik helaas niet eerder opsturen naar Recommerce, aangezien ik de nieuwe nog niet had ontvangen, ivm de lange levertijden.. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Ashley30, welkom op onze community! Wat balen dat dit zo stroef loopt, inhoudelijk kan ik je niet goed helpen met de zaak bij Recommerce. Heb je inmiddels nog iets van hen gehoord?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 24, 2025

Hoi ​@Ashley30, welkom op onze community! Wat balen dat dit zo stroef loopt, inhoudelijk kan ik je niet goed helpen met de zaak bij Recommerce. Heb je inmiddels nog iets van hen gehoord?

Recommerce geeft aan dat ik bij KPN moet zijn. Echter kunnen zij niet terugvinden dat er op het moment van de bestelling van mijn telefoon, een actie actief was. De actie was 100€ inruilbonus bovenop de inruilwaarde voor de oude telefoon. Ik voldeed aan de voorwaarden met een iPhone 17 pro Max unlimited data. De telefoon is besteld op 20 september en geleverd op 1 november.

Kunt u mij wellicht verder helpen? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 25, 2025

Dan kun je t beste toch even met ons bellen, mijn collega's kunnen dan een ticket voor je aanmaken om dit uit te laten zoeken.  Je kunt hiervoor een belafspraak maken