Skip to main content

Na vijf weken nog steeds niet de inruilbonus voor mijn nieuwe telefoon van recommence ontvangen.

slecht contact met dit bedrijf te maken

Na vijf weken nog niet de inruilbonus ontvangen van recommerce (kpn)


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


@Hansep Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat je al zo lang bezig bent met Recommerce om je bonus te ontvangen. 

Ik controleer graag voor je of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Nu inmiddels zes weken geleden dat ik een nieuwe telefoon bij jullie heb besteld met inruilbonus, nog steeds niets ontvangen. 


Klopt helemaal ik wacht al zes weken op de inruilbonus. Wat een oplichters 

 

Admin: samengevoegd met eigen topic.


@Hansep Zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?

Dan ga ik uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen! 


Ik heb ook mijn inruilbonus nog steeds niet ontvangen. Na 2 x te hebben gemaild met de klantenservice van Recommerce kreeg ik deze mail op 28-4…

 

Inmiddels is het 10 mei en heb ik de bonus van €150 nog steeds niet ontvangen.

C. (Reprise Recommerce) 

28 apr. 2023 15:23 CEST 

Hallo,
 
Ik bevestig dat de ontvangen documenten voor de bonus conform zijn.
De overboeking van 150 euro zal binnenkort plaatsvinden (onder voorbehoud van validatie door KPN).
 
Met vriendelijke groet,


Ja die melden mij dat ze wachten op kpn die de bonus moet fiatteren.


@RianneV24 en @Hansep Ik zie dat jullie beide in 2 verschillende topics zitten. Namelijk deze en het topic van Marcia.

Ik zie dat Marcia voor jullie beide gegevens heeft gevraagd en hier mee aan de slag is. Om dubbele handelingen te voorkomen heb ik dit topic gesloten.Â