Skip to main content

Hallo,

 

Ik krijg de volgende mail: 

 

We willen je graag laten weten dat je trade-in aanvraag is goedgekeurd. De betaling ter hoogte van 100 € € zal binnen enkele dagen op je rekening worden bijgeschreven.

We willen je er daarnaast aan herinneren dat je bonusbetaling kan zijn uitgesteld. Zorg ervoor dat je het vereiste document hebt geüpload, zodat deze beoordeeld kan worden en ook de bonusbetaling kan worden vrijgegeven.

 

Ik heb echter alle documenten geüpload. Weet iemand hier meer van af? Heel vervelend dit..

Hi en welkom in de KPN community @Floriianh.

Goed dat je de bevestiging al ontvangen hebt. De betaling van €100 staat gewoonlijk binnen 7 tot 8 dagen op je rekening. De uitbetaling van de extra inruilwaarde is vrijwel altijd later, die ontvang je na uiterlijk 28 dagen. Top dat je alle documenten al hebt geüpload. Ik ga er vanuit dat dat zo helemaal goed komt. Je leest meer over de trade-in bonus op de website van Recommerce.

Heb je toch vragen of twijfel je, neem dan contact op met Recommerce via hun contactformulier. Zij verzorgen de uitbetaling en kunnen het voor je nakijken.

 


Reageer