Skip to main content

Hi, 
Ik ervaar ook problemen met Ecommerce.
Op 20 maart heb ik een Iphone 13 aangeschaft waarbij ik bewust gebruik heb gemaakt van de inruildeal - m’n oude telefoon netjes opgestuurd en de documenten geupload. De inruilwaarde van mijn oude telefoon ontvangen, waarna ik op 7 mei een mail heb gestuurd aan Ecommerce met de vraag wanneer ik de resterende 100 euro inruilbonus van de KPN inruildeal zou ontvangen. 

Vandaag ontving ik onderstaande mail. 
Dit is volkomen onterecht dus ik verneem graag hoe dit opgelost kan worden. 

Lijkt mij inderdaad niet de bedoeling dat klanten van KPN de dupe moeten worden van de slechte service van Ecommerce. 


@Kpn ik verneem graag een reactie van jullie!

 

----
Hallo,
 
Volgens de beschikbare informatie hebt u de aankoopfactuur van uw telefoon niet opgestuurd (met vermelding van het bestelnummer van het nieuwe product of het bestelnummer in het formulier (Sxxxxxx of AMORxxxx)), daarom hebt u de bonus niet kunnen krijgen.
 
De bonus is niet langer geldig, dus we kunnen hem u niet geven.
 
Met vriendelijke groet,
Najet
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.

 

Afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.
 

Hoi @Nicole van L, welkom hier. 

De bonus krijg je niet omdat je de aankoopfactuur niet hebt opgestuurd? Dat heb je wel gedaan verwacht ik?

Heb je dit ook nog weer gereageerd op deze mail?


Klopt, wel gedaan en ook weer opnieuw gemaild met de aankoop factuur. Echter reageert E-commerce, net als op alle andere berichten zeer traag dus nog geen reactie ontvangen. 
 

Ik vind het eerlijk gezegd echt belachelijk en heel bijzonder dat KPN dit uitbesteed aan een partij die blijkbaar veel klachten veroorzaakt. 


Op 7 mei kreeg je dus de mail. En daarop heb je meteen gereageerd en nu blijft het sindsdien stil? Zeg ik dat goed?


Nee, op 7 mei heb ik er achteraan gemaild omdat ik de bonus niet had gekregen. Toen kreeg ik begin deze week de reactie die ik hierboven heb doorgeplaatst - dus het antwoord dat ik geen recht meer heb op de bonus. 
Afgelopen week heb ik daar direct weer op gereageerd maar nog geen antwoord. 


Duidelijk. Mocht je aan het eind van deze week nog niets hebben gehoord, dan hoor ik dat graag. Dan ga ik kijken wat ik hier nog in kan betekenen. 


Hi, 

Ik heb zojuist onderstaande reactie ontvangen. 
Is dit echt de manier waarop zij met klanten van KPN om mogen gaan? 
Ik verneem heel graag hoe ik de inruilbonus van 100 euro - waar ik recht op heb alsnog zal ontvangen. 

 

Coralie (Reprise Recommerce) 

22 mei 2023 15:47 CEST 

Hallo,
 
Het spijt me, de bonus kon niet gevalideerd worden.
De operatie is nu inderdaad voltooid en de documenten zijn niet op tijd verzonden.
 
Met vriendelijke groet,
Coralie


Dat is een vreemd. Je hebt het toch op tijd verstuurd? Ik wil graag eens navraag doen voor je. 

Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. En wil je onder persoonlijke opmerkingen het merk en type toestel toevoegen die je terug hebt gestuurd. En het bestelnummer van het nieuwe toestel. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt.. Ga ik navraag doen. 


Dank! Ik heb de gegevens ingevuld!


Ik heb het doorgezet. Mijn collega's gaan er verder induiken. Ik verwacht binnen 3 weken meer duidelijkheid. 


Dag Nicole, heb jij inmiddels de bonus ontvangen? Ik zit met dezelfde situatie maar nu zegt KPN dat de actie niet gold in deze periode.