Skip to main content

Beste KPN,

Mijn dochter van 16 heeft na een bezoek bij jullie in de winkel een nieuwe Iphone aangeschaft. Dit omdat we een redelijk bedrag terug kregen voor haar huidige telefoon in combinatie met een extra inruilkorting van 100. Dat was de moeite om aan de actie deel te nemen. Het was volgens jullie een betrouwbare organisatie waar jullie al jaren mee samenwerken. Dus we hadden geen zin in “gedoe” via Marktplaats of een andere minder betrouwbare site. We zijn al jaren zeer tevreden klanten dus gaan uit van jullie kennis en ervaring. Helaas is Recommerce een minder prettige partner (ik lees meer klachten over deze organisatie op het forum). Nu hebben we nog een hoop gedoe om die inruilkorting van 100 terug te krijgen. We hebben ze maar weer gemaild, maar we krijgen geen reactie terug.

Groeten Chantal

Hoi @ChantalGennep, welkom hier.

Wat een gedoe weer zeg, dit terwijl je daar totaal niet op zat te wachten, begrijp ik heel goed. 

We zijn inmiddels een paar dagen verder. Heb je al reactie gehad? En hebben ze eerder aangegeven waarom ze de inruilkorting niet geven?


Hi Bart,

Ik heb een reactie ontvangen en ze vragen nu of we het opnieuw willen invullen wanneer we de telefoon nog niet hebben geretouneerd. Maar ja, die hebben ze al. En de actie is inmiddels ook voorbij. Op de achtergrond zijn jullie mij ook al aan het helpen. Heel blij met jullie hulp. Hoop dat het goed gaat komen.

Dank voor je reactie.

 

Groeten Chantal 


Fijn dat er een reactie is gekomen. Nog fijner dat mijn collega's bezig zijn jullie te helpen. Ik hoop dat het snel is opgelost. 


Dat hoop ik ook Bart. Halverwege deze week weten we meer. Ik hoop zo dat mijn dochter haar 100 inruilkorting gewoon gaat krijgen.

Groeten Chantal 


Dat hoop ik zeker ook. Ik ben benieuwd.