Skip to main content
We zijn een aantal dagen in Israël en hier heb ik een voordeel bundel buiten eu voor aangeschaft. Roaming staat aan en ik heb alle instructies op internet uitgeprobeerd, maar ik kan naast de wifi niet op internet.
Welkom @Jjjb! Vervelend dat de bundel niet werkt. Werkt telefonie/sms wel? Kun je onderstaande stappen nog doorlopen mocht je ze nog niet allemaal hebben gedaan?

- Start het toestel opnieuw op

- Controleer of roaming staat ingeschakeld

- Kies handmatig een mobiel netwerk ("Instellingen" - "Mobiele Netwerken" - "Netwerken Zoeken" )

- Test of het zonder 4G wel werkt (niet alle netwerken ondersteunen 4G)

- Controleer of de APN staat ingesteld op internet (APN instellingen voor 4G KPN)



Als deze stappen het niet oplossen controleer ik of er aan onze kant een probleem zit. Kun je daarvoor jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer/06-nummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Beste,



Bedankt voor je reactie. Alles geprobeerd en na het uitzetten van bellen via 4g lukt bellen wel, maar internet nog steeds niet.

Ik hoor graag hoe verder. Ik heb mijn profiel wat aangevuld en hoop dat je hier voldoende aan hebt.
Dank! Ik zie helaas niet direct iets wat verkeerd staat. Daarom stuur ik de technische dienst aan om dit uit te zoeken. Storingen in het buitenland worden met voorrang behandeld.



Kun je nog aangeven met welke mobiele provider(s) je verbinding maakt, welk toestel je gebruikt en of er een foutmelding in beeld komt? Of dat er iets opvalt aan de statusicoontjes boven in beeld bijvoorbeeld. Hoe meer informatie hoe beter. Zodra ik van je hoor maak ik direct een storingsmelding aan.
Hoi Joran,

Ik heb nu het netwerk pelephone geselecteerd, die kreeg ik zojuist voor het eerst te zien, nu kan ik zonder wifi op internet. Het lijkt dus uiteindelijk gelukt. Maakt het uit wat voor netwerk ik gebruik voor mijn bundel?
Top! Nee, maakt verder niet uit met welk netwerk je verbonden bent. Als je toch nog problemen merkt, laat het direct weten. Dan verzoek ik je de vragen in mijn vorige reactie nog te beantwoorden, dat zijn de gegevens die de technische dienst nodig heeft voor onderzoek. Laten we ervan uitgaan dat dit verder niet meer nodig is! 🙂
Bedankt. Het gaat nu goed, dus erg bedankt voor je snelle reacties en hulp!

Reageer