Ik heb een voordeelbundel buitenland maar zit nu in brazilie en die werkt niet. Ik zie wel de aanduiding 4g en de streepjes dat er verbinding is, ik kan wel bellen en sms-en , sms vanuit nederland ontvang ik, maar vanuit brazilie niet. Als iemand uit brzilie mij belt dan krijgt die te horen dat mijn nummer geblokkeerd is. Wat is er aan de hand?
Hallo ā
Hen je wel gekozen voor "voordeel data 2000 aan" voor deĀ activering voor de Voordeelland-bundel?
Dat wordt wel eens verward met "voordeel 2000 aan" voor deĀ SuperVoordeelland-bundel
Het woordje data is dus het verschil tussen de twee mogelijkheden.Ā
Ā
Ā
Bron : Vergelijkbaar topic uit het verleden: Ā
Ā
Hoi ā
Wat die bundel betreft, heeft ā
Ā
Ā
Ik heb een voordeelbundel buitenland maar zit nu in brazilie en die werkt niet. Ik zie wel de aanduiding 4g en de streepjes dat er verbinding is, ik kan wel bellen en sms-en , sms vanuit nederland ontvang ik, maar vanuit brazilie niet. Als iemand uit brzilie mij belt dan krijgt die te horen dat mijn nummer geblokkeerd is. Wat is er aan de hand?
Ā
Als iemand vanaf een Braziliaanse telefoonaansluiting naar een Nederlandse aansluiting wil bellen, zal hij toegang tot een internationale carrier moeten hebben en de carrier code (b.v. 21 voor Claro) moeten gebruiken.
Kiesrecept is dan b.v. 00 21 31 612345678.
Ā
ZieĀ https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_country_calling_codesĀ .
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.