Skip to main content

Ben op dit moment in Polen, en heb laatste 2 weken erg veel last van of geen internet of traag internet.

Heb dual sim op met telefoon met buitenlandse kaart en als ik daarop schaken is er niets aan de hand, wat is er aan de hand?

Telefoon opnieuw opgestart, opnieuw ingesteld, niets help.

Heb unlimited bundel, en werk met een iPhone 15 pro.

Heb je handmatig al eens een andere provider geprobeerd in plaats van automatisch en/of de netwerkinstellingen binnen je mobiel gereset? @Sathumax 


Heb je handmatig al eens een andere provider geprobeerd en/of de netwerkinstellingen binnen je mobiel gereset? @Sathumax 

Geprobeerd met de hand andere netwerk, helaas geen bereik.Kan dus niet verbinden met andere netwerk. Maak gebruik van een E-Sim.

Net nóg een keer geprobeerd handmatig, na lang wachten maakt hij nu wel verbinding en hij doet het maar voor hoe lang is de vraag.


Even erbij vermelden mijn vrouw heeft ook een KPN simkaart, ik deel met haar mijn buitenlandse data bundel, echter ervaar ze zelfde problemen.

Ze heeft hiervoor Lebara kaartje gebruikt nooit zoveel problemen als met KPN


Hi @Sathumax, ik denk ook graag mee. 

Ik ben benieuwd of het bij jou nog steeds goed werkt en natuurlijk of het bij jouw vrouw dit ook heeft geholpen. Mag ik anders ook weten welk toestel zij gebruikt?


Hi @Sathumax, ik denk ook graag mee. 

Ik ben benieuwd of het bij jou nog steeds goed werkt en natuurlijk of het bij jouw vrouw dit ook heeft geholpen. Mag ik anders ook weten welk toestel zij gebruikt?

Ze heeft een iPhone 13 mini


probleem is dus als ik hem op automatisch heb staan. als ik netwerk handmatig zoek, dan werkt het weer. wel raar, want dit heb ik nooit zo gehad. hij kon altijd automatisch zelf instellen.


Automatisch pakt hij meestal het sterkste netwerk dat niet altijd met ons werkt. Handmatig zoeken kun je dan zelf andere netwerken proberen tot je de juiste hebt. Dus gewoon zo laten als het werkt. 


Reageer