Skip to main content

Beste @Susan_ heeft u dit voor mij nog kunnen navragen na aanleiding van mijn laatste topic. Of is er iemand anders die dit kan doen. Het gaat erover dat internet in het buitenland niet werkt. Heb alle providers al geprobeerd.

Dubbel topic:

https://forum.kpn.com/internet-9/uw-simkaart-staat-verbinding-met-dit-netwerk-niet-toe-504319?postid=1038002#post1038002


@Noordzee het probleem was nog niet verholpen. Dus hoopte dat iemand anders me misschien kon verder helpen maat deze reactie van jou hielp niet echt.


Je kunt in jouw bestaande topic blijven posten. Daar wordt je (zo mogelijk) net zo lang geholpen totdat het probleem is opgelost. 


@Noordzee ik krijg daar helaas geen antwoord op dus probeerde het zo. Sorry


Hi @Olav611, welkom hier. 

Ik heb je nummer nagekeken en dit hoort gewoon te werken. Waar ben jij nu precies? Welk land? En welke netwerken heb je al geprobeerd? 

Ik heb voor nu alvast een reset gedaan van de instellingen op je telefoon. Zou je ook je toestel opnieuw willen opstarten? 

Ik hoor graag van je. :relaxed:


@Alex_P na 3 jaar is het u eindelijk gelukt! Mijn netwerk werkt in het buitenland. U verdient een stoel in de hemel!!!


@Alex_P na 3 jaar is het u eindelijk gelukt! Mijn netwerk werkt in het buitenland. U verdient een stoel in de hemel!!!

Ik heb besloten om deze verpakte belediging als een compliment op te vatten. :blush: 

Nu even zonder ongein; ontzettend raar dat het zo lang heeft moeten duren. Spreek me hier aan in de toekomst mocht je mij nodig hebben, dan ga ik hard voor je rennen! 


@Alex_P zeker niet uw schuld zat hiervoor bij telfort en die zijn nu samen met kpn gegaan. Klantenservice van kpn een stuk beter!! En oprecht bedankt.


Fijn om te horen, en oprecht graag gedaan.