Skip to main content

Ik ben sinds deze maand van odide naar kpn mobiel overgestapt. 

TV en thuis internet werkt prima. 

Maar mobiel kan ik echt niets mee. Internet is dramatisch en werkt op werk helemaal niet. Wat ik hard nodig heb. Wat zijn de mogelijkheden tot opgezeggen van kpn mobiel. Dit is niet te doen, mobiel internet van odide werkte wel perfect. 

 

Ging er vanuit dat kpn ook wel goed was maar het is zo slecht dat Facebook en YouTube niet eens openen. 

Welk toestel heb je @Ferdie86 ?


Een Samsung S22+ lees ik @Joep1965 😎

https://community.kpn.com/members/ferdie86-540384


S24+ ondertussen 


S24+ ondertussen 

Dan zou ik je profiel ff updaten adviseren.


Net gedaan. Dank je


Een Samsung S22+ lees ik @Joep1965 😎

https://community.kpn.com/members/ferdie86-540384

Haha ik dacht even dat ik seniel was geworden. Heb het bericht vijf keer gelezen maar had beter meteen naar het profiel kunnen gaan 😂.  Dank @Friesian 


😁👍


Een kleine tip van mijn kant @Ferdie86 

In plaats van Feestboek😉 zou ik Feestboek Lite installeren. Dat scheelt je al gauw mooi wat geheugen/opslag.


Er zijn al maanden veel problemen met diverse iPhone’s en Samsungs op het mobiele netwerk van kpn, @Ferdie86 

Je mobiele abonnement opzeggen is waarschijnlijk erg lastig. Het beste wat je kunt doen, is bellen met de klantenservice (0800 0402) om een ticket aan te laten maken. Het probleem is daarmee niet verholpen maar wellicht helpt het naar het onderzoek van de oorzaak van de problematiek. En wellicht volgt er na het afronden van het onderzoek een compensatie van de abonnementskosten.

Het aanmaken van een ticket gaat overigens niet altijd probleemloos, even aandringen dus. Of wanneer het niet lukt, de verbinding verbreken en daarna meteen terugbellen: wellicht tref je dan een andere medewerker die wat meer behulpzaam is. 


Een kleine tip van mijn kant @Ferdie86 

In plaats van Feestboek😉 zou ik Feestboek Lite installeren. Dat scheelt je al gauw mooi wat geheugen/opslag.

Opslag en werkgeheugen is het probleem niet. Meer dan genoeg. Op werk kan ik niet een de kpn app openen. 


Er zijn al maanden veel problemen met diverse iPhone’s en Samsungs op het mobiele netwerk van kpn, @Ferdie86 

Je mobiele abonnement opzeggen is waarschijnlijk erg lastig. Het beste wat je kunt doen, is bellen met de klantenservice (0800 0402) om een ticket aan te laten maken. Het probleem is daarmee niet verholpen maar wellicht helpt het naar het onderzoek van de oorzaak van de problematiek. En wellicht volgt er na het afronden van het onderzoek een compensatie van de abonnementskosten.

Het aanmaken van een ticket gaat overigens niet altijd probleemloos, even aandringen dus. Of wanneer het niet lukt, de verbinding verbreken en daarna meteen terugbellen: wellicht tref je dan een andere medewerker die wat meer behulpzaam is. 

dan ga ik dat ook maar eens proberen. 

Bedankt 


Daarom spreek ik ook van een kleine tip. Die van @Berteman is belangrijker. Alleen jammer dat dit nog altijd nodig is.


Reageer