Skip to main content

Ik heb een abbonoment bij jullie met 20 g internet maar in mijn kpn staat dat ik er maar 5 g heb zouden jullie dat weer aan kunnen passen naar 20

Hallo @Nielsvdh,

Wanneer is dit abonnement precies ingegaan? Elke 1ste van de nieuwe maand krijg je een volledige bundel en naarmate de maand vordert qua ingangsdatum hoe minder data je krijgt totdat de nieuwe volledige maand start. 
Als jij nu dus contractueel 20GB hebt afgesproken dan zou dit per de eerste van de nieuwe maand goed moeten staan.


Ik heb al heel lang een abbonoment en gewoon verlengt maar na een paar maanden is hij opeens verander van 20 naar 5


Kun je jouw forumprofiel verder aanvullen met de gevraagde gegevens @Nielsvdh? Zodra je dat gedaan hebt mag je hier weer een berichtje sturen. Vervolgens ga ik voor je kijken wat voor abonnement je hebt en wat je dus elke maand van ons hoort te krijgen. 


Ik heb geen antwoord meer van je gekregen en ga ervan uit dat je vraag inmiddels beantwoord is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je! 


Reageer