Skip to main content

Beste KPN,

nadat jullie eenzijdig mijn abonnement voorwaarden hebben aangepast (ik had een onbeperkt internet abonnement voor mijn mobiel sinds 2010), waar ik niet akkoord mee ben gegaan, zijn mijn internet MB's op en er rest nog een aantal dagen tot een nieuw tegoed. Ik betaal altijd met mijn mobiel maar doordat jullie mijn internet snelheid hebben afgeknepen lukt dit ook niet meer.

Ik heb sinds ik dit abonnement heb (2010) maanden heel weinig mb verbruikt en nu 1 maand teveel verbruikt wordt ik afgeknepen.

Dit lijkt me niet klantvriendelijk en voor mij zeer onpraktische omdat er allerlei diensten niet werken als mobiel betalen etc.

Graag uw klantvriendelijke oplossing, ik ga morgen (27-12) op vakantie in eigen land en heb mijn (volledige snelheid) internet nodig

Paul

Hallo @storm779 ,

De (klantvriendelijke?) oplossing voor jou is de aankoop van een eenmalige bundel. 
https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

 

Deze maand over je bundel? 
Activeer een Extra Bundel

Ben je deze maand iets te snel door je MB’s gegaan? Dan is een eenmalig Extra Bundel wellicht een goede oplossing voor jou. 

Hoe zet je Extra Bundel aan?

  1. Ga naar MijnKPN 
  2. Kies in het menu ExtraOpties en dan Extra Bundels
  3. Selecteer de Extra Bundel naar keuze
  4. Je ontvangt een SMS wanneer de bundel geactiveerd is

Je kan een Extra Bundel ook per SMS aan zetten


Dag Noordzee,

ik bedoel met klantvriendelijke oplossing natuurlijk, maar dat begrijp jij ook wel:

dat KPN niet moeilijk gaat doen als ik 1x meer MB's verbruik dan de door KPN eenzijdig opgelegde en veranderde voorwaarden van mijn contract.

In 2010 heb ik een abonnement afgesloten dat echt onbeperkt was zonder een maximum. Nu verdient KPN geld aan een extra bundel die ik moet kopen omdat ik 1x in deze10 jaar over mn bundel ga. Met de opmerking dat ik in 10 jaar de MB's die ik elke maand ter beschikking had niet verbruikt heb. 

Een klantvriendelijkere oplossing dan voorgesteld, Noordzee, ligt voor de hand. Doe nog eens een poging.

Storm


Ik snap jou heus wel. Maar bij KPN neem je nu eenmaal aan het eind van de maand niet de ongebruikte MB's mee naar de nieuwe maand. 

Overigens heb je aan het begin van deze maand 5 MB kado gekregen van KPN als presentje voor de decembermaand. 

Je kunt niet verwachten dat KPN jou nu voor de tweede keer deze maand een kado gaat geven. Dan zou je er toch een aan moeten denken om jouw abonnement te upgraden als je zelfs met 5 MB extra nu tekort komt.

 

 

Je hebt in et begin van deze maand eerst die extra 5GB opgemaakt. Zo kun/kon je het terugzien in MijnKPN: