Skip to main content

Sinds juni problemen met internet, het valt ruim 50 keer per dag weg, en dan overdrijf ik niet eens. Enig idee hoe irritant dat is? Berichten komen niet aan, gewoon niet, maar ook zaken als email lopen soms een halve of hele dag vertraging, ik kan zelfs soms uren niet gebeld worden... Het advies van kpn: zet "ff" je mobiel aan en uit. Helpt niks hoor. Heb zelfs een ander toestel nu, helpt ook niks. Al maanden en maanden drama. Ik zat bij Vodafone en ik wil zsm terug! KPN is ermee bezig? Waarmee? Ik krijg gewoon elke maand een factuur voor onbeperkt internet.. nu nog echt internet hebben dan....

Met welke twee type telefoons probeer je verbinding te maken?


Oppo find x5 lite en daarna Samsung s23 fe.


Is het overal zo of alleen op bepaalde plekken? Bij mij thuis heb ik bijvoorbeeld heel slecht bereik (1 streepje) en kan ik oplossen door WiFi bellen aan te zetten op mijn telefoon. Maar als je dit probleem echt overal hebt, dan is een ticket aanmaken (wat je al gedaan hebt) de enige manier om het opgelost te krijgen :(


Ja precies. Het is overal.  Ik heb thuis geen wifi dus geen internet kan ik niks.... 

 

Ik bel elke maand voor een update, maar ik krijg steeds suffige antwoorden waar ik niks mee kan. En ik weiger wifi te nemen omdat KPN zijn zaken niet op orde heeft en krijgt.

 

Ik verwacht een zeer royale compensatie..... 


Hoi @DeniseDenais, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai. 

Enorm balen natuurlijk dit en ik begrijp je onvrede. Ik doe de voorzichtige aanname dat hier ook al een ticket voor is aangemaakt? Dat zou betekenen dat onze Technische Dienst dit in beheer heeft en is het daar (helaas) wachten op 😞 Ik had je oprecht graag van beter/positiever nieuws willen voorzien maar kan er met alle goede wil ook niks anders van maken op dit moment. Uiteraard hoop ik dat er zo snel mogelijk een oplossing komt al snap ik ook dat jij daar op dit moment niks voor koopt. 


Klopt. Ik bel elke paar weken met KPN voor een update. Ik zou het echter wel waarderen als KPN zelf het initiatief nam  om alle gedupeerden op de hoogte te houden. Ik weet dat er met mij velen zijn die amper internet hebben. 

 

Het wordt alleen maar erger. Ik heb het grootste deel van de dag geen internet en resetten helpt nauwelijks nog.

 

We zijn maanden verder, hoe lang gaat dit nog duren?


Owja, dan nog de vraag: kan ik mijn contract laten ontbinden zodat ik bij een andere provider een wel werkend abonnement kan afsluiten? Ik wil dolgraag weg bij KPN.


Hoi @DeniseDenais, als er een ticket openstaat dan zullen we dat eerst moeten afwachten. Daar kan uit voortkomen dat er een probleem is waardoor je je contract kunt ontbinden. Let wel; ik ga hier natuurlijk niet over dus garanties kan ik je uiteraard niet geven. 


Reageer