Skip to main content
Beantwoord

Internet op mobiel valt continu weg

• October 3, 2024
  • 34 reacties
  • 531 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

34 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 9, 2025

Dit formulier heb ik ingevuld. Dus leuk dat je dat zegt. En in jouw hoofd zal dat vast zo werken. Maar de praktijk is anders. In plaats van hierop te reageren adviseer ik je mijn dossier te lezen, dan zie je al die prachtige formulieren terug!

Heb ik inmiddels gedaan en ik snap je scepsis ook hoor, begrijp me vooral niet verkeerd ​@DeniseDenais. Op dit moment zijn alle klachten gesloten en dit betekent dat wanneer je een nieuwe klacht indient, deze gewoon zal worden opgepakt. Ook al snap ik echt dat je daar gezien de historie weinig vertrouwen meer in hebt. Toch het advies om (nogmaals) een klacht in te dienen. 

DeniseDenais
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 9, 2025

Fijn om te weten Jan. De laatste klacht is van eergisteren. Die van ervoor is vorige week woensdag geweest. Dus ze worden gewoon meteen gesloten? 

DeniseDenais
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 9, 2025

Nieuwe klacht ingediend. Spreek je over een paar maanden wel weer!

• Deelnemer
  • April 9, 2025

Dan vind ik dat het proces niet goed is ingericht.

Kijk onderstaand filmpje maar eens, zo zou het moeten zijn.

https://youtu.be/woH2l8mlaw0

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 9, 2025

Dan vind ik dat het proces niet goed is ingericht.

Kijk onderstaand filmpje maar eens, zo zou het moeten zijn.

https://youtu.be/woH2l8mlaw0

Dat is uiteraard je goed recht ​@Boodabay maar helaas gaat dat er niet voor zorgen dat dit proces op basis daarvan wordt aangepast. Hopelijk weet je inmiddels wel wat je te doen staat mocht je verdere hulp wensen bij je mobiele verbindingsprobleem! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 9, 2025

Nieuwe klacht ingediend. Spreek je over een paar maanden wel weer!

Niet de bedoeling, normaal gesproken word je na het indienen van een klacht binnen 5/10 werkdagen hierover teruggebeld ​@DeniseDenais. Mocht je in de loop van volgende week nog niks hebben gehoord, zou je mij dit dan even willen laten weten? Alvast bedankt :) 

• Deelnemer
  • April 9, 2025

@DeniseDenais heb je al een geprobeerd de sim kaart te laten vervangen ? Letop geen kopie maar echt een andere kaart met een ander ICCID nummer.

Natuurlijk dient KPN dat wel te regelen.

DeniseDenais
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 9, 2025

Dit is mijn laatste bericht Jan. Bedankt voor je pogingen om mij te helpen. Ik ben nu gelukkig klant bij odido en behalve restitutie kan kpn niets meer voor mij betekenen. Ik wens jou het beste!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 10, 2025

Dit is mijn laatste bericht Jan. Bedankt voor je pogingen om mij te helpen. Ik ben nu gelukkig klant bij odido en behalve restitutie kan kpn niets meer voor mij betekenen. Ik wens jou het beste!

Toch graag gedaan ​@DeniseDenais en ik hoop oprecht dat je bij Odido meer gelukt gaat vinden! 🙏🏻 Neemt niet weg dat ik er enorm van baal dat je ons verlaat maar anderzijds heb ik er ook begrip voor gezien hoe bepaalde zaken zijn verlopen. Nemen we weer mee al begrijp ik dondersgoed dat jij daar helemaal niks aan hebt! Uiteraard ook het allerbeste gewenst!