Skip to main content
Beantwoord

Internet op smartphone is traag

• 15 juni 2024
  • 5 reacties
  • 502 keer bekeken

Internet op de telefoon is extreem traag of soms laden de pagina’s helemaal niet meer. Voldoende MB’s over en telefoon al uit en aangezet. Ook de internetinstellingen staan goed.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @OlafBierman, wat vervelend! Heb je al eens geprobeerd om de netwerkinstellingen terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd of het daarmee opgelost is. Zo niet, kan je het beste even contact opnemen met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen e.e.a. controleren en een ticket aanmaken voor onze technische dienst. De technische dienst gaat het dan verder oppakken!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
  • 64274 reacties
  • 15 juni 2024

Ik denk zomaar dat je een iPhone hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 juni 2024

Ja dat klopt. Ligt dus aan de nieuwe update van iOS?

PeterG
Superuser
  • 64274 reacties
  • 15 juni 2024

Klopt. Daar zijn problemen mee. 

Ik kom veel topics tegen onder 'mobiel'.

En ook deze

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 juni 2024

Dan moeten we de nieuwe update maar even afwachten

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 31106 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2024

Beste @OlafBierman, wat vervelend! Heb je al eens geprobeerd om de netwerkinstellingen terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd of het daarmee opgelost is. Zo niet, kan je het beste even contact opnemen met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen e.e.a. controleren en een ticket aanmaken voor onze technische dienst. De technische dienst gaat het dan verder oppakken!