Skip to main content
Foutje



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.



Goedemorgen.

Met mijn gezin ben ik in Portugal. Vanaf vandaag heeft mijn vriend zijn KPN simkaart in zijn telefoon gedaan, maar internet werkt niet.

Roaming staat wel aan en het is we iPhone XS



alvast bedankt.
Hoi@RianneHidding, Ik las net dat je internet niet werkte in het buitenland, maar je bericht is aangepast naar foutje. Ik heb het vermoeden dat het probleem is opgelost. Zo niet, stuur mij gerust een berichtje en dan help ik je verder.
Hoi@RianneHidding, Ik las net dat je internet niet werkte in het buitenland, maar je bericht is aangepast naar foutje. Ik heb het vermoeden dat het probleem is opgelost. Zo niet, stuur mij gerust een berichtje en dan help ik je verder.

Hi marina,



ik dacht dat mijn bericht per ongeluk geplaatst was onder andermans vraag, vandaar eigen vraag aangemaakt op het forum.

Met mijn gezin ben ik in Portugal. Vanaf vandaag heeft mijn vriend zijn KPN simkaart in zijn telefoon gedaan, maar internet werkt niet.

Roaming staat wel aan.



Hopelijk kun je ons helpen.



Dank. Groet,
Ik help jullie graag, mocht je in de tussentijd nog geen contact hebben gezocht met onze klantenservice. Welk toestel gebruikt je vriend? Het is in ieder geval goed om de APN instellingen door te nemen. Je kunt deze instellingen vinden via www.kpn.com/toestelhulp. Je kunt zijn toestel via deze pagina selecteren. Vervolgens ga je naar ''Internet handmatig instellen'', waar je de APN instellingen kunt doornemen. Mocht je hier een verschil inzien kun je de stappen op zijn toestel volgen en waar nodig aanpassen. Als dit niet helpt, zou je dan zijn 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)Het klantnummer kan hij vinden via MijnKPN op zijn facturen.
@RianneHidding, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer