Skip to main content
Beantwoord

Internetbundel 20GB in een halve dag weg na ingaan nieuw abonnement/nieuwe telefoon

  • April 17, 2020
  • 4 reacties
  • 177 keer bekeken

Didude
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo KPN,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe iPhone die ik geïnstalleerd heb door er de reservekopie van mijn oude iPhone op te zetten. So far so good. Nu ben ik vandaag even op pad geweest en is mijn complete bundel (10GB van de 20GB, want halverwege de maand overgegaan) weg! Ik heb niets raars gedaan.. beetje Whatsapp, internet, Facebook, paar nummertjes Spotify. Geen onwijze stream-sessies, uploads, iCloud-toestanden of downloads of zo. 

Is er misschien wat aan de hand? Kunnen jullie dit checken?

Groet, Don

 

NB. heeeel vervelend dat ik jullie niet kan bellen of zelfs mailen maar dat je in een doodlopende weg terecht komt en dat ik dus uiteindelijk hier m’n vraag moet stellen. Voor het geld wat ik per maand overmaak aan jullie had ik toch betere service verwacht.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemiddag @Didude, welkom op het forum!

Wij kunnen (helaas/gelukkig) niet zien waarmee je toestel de data verbruikt heeft.
Vaak kun je op het toestel zelf bij de instellingen wel inzien welke apps dit geweest zijn.
Bij een nieuwe telefoon zouden dit misschien updates of backups geweest kunnen zijn gok ik.

We hebben er hier trouwens een artikel over geschreven.


Overigens zijn we altijd telefonisch bereikbaar op 0800-0402. Helaas niet via de e-mail. Je kunt ook altijd met ons chatten via www.kpn.com/service 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 21, 2020

Goedemiddag @Didude, welkom op het forum!

Wij kunnen (helaas/gelukkig) niet zien waarmee je toestel de data verbruikt heeft.
Vaak kun je op het toestel zelf bij de instellingen wel inzien welke apps dit geweest zijn.
Bij een nieuwe telefoon zouden dit misschien updates of backups geweest kunnen zijn gok ik.

We hebben er hier trouwens een artikel over geschreven.


Overigens zijn we altijd telefonisch bereikbaar op 0800-0402. Helaas niet via de e-mail. Je kunt ook altijd met ons chatten via www.kpn.com/service 


Deacon2005
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2020

Ik heb hetzelfde probleem na mijn simkaart in een nieuwe telefoon gedaan te hebben, ik heb 20gb en na 3dagen  staat er op de mijn kpn app dat ik 3gb ong verbruikt heb en als ik naar mijn verbruik ga kijken op mijn telefoon (iphone) staat er dat ik 500mb ong heb verbruikt dus dit klopt helemaal niet


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Deacon2005, welkom!
Als je een nieuwe telefoon in gebruik neemt zal deze alleen het verbruik zien wat je met dat toestel hebt gemaakt. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!