Skip to main content

Hallo KPN,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe iPhone die ik geïnstalleerd heb door er de reservekopie van mijn oude iPhone op te zetten. So far so good. Nu ben ik vandaag even op pad geweest en is mijn complete bundel (10GB van de 20GB, want halverwege de maand overgegaan) weg! Ik heb niets raars gedaan.. beetje Whatsapp, internet, Facebook, paar nummertjes Spotify. Geen onwijze stream-sessies, uploads, iCloud-toestanden of downloads of zo. 

Is er misschien wat aan de hand? Kunnen jullie dit checken?

Groet, Don

 

NB. heeeel vervelend dat ik jullie niet kan bellen of zelfs mailen maar dat je in een doodlopende weg terecht komt en dat ik dus uiteindelijk hier m’n vraag moet stellen. Voor het geld wat ik per maand overmaak aan jullie had ik toch betere service verwacht.

Goedemiddag @Didude, welkom op het forum!

Wij kunnen (helaas/gelukkig) niet zien waarmee je toestel de data verbruikt heeft.
Vaak kun je op het toestel zelf bij de instellingen wel inzien welke apps dit geweest zijn.
Bij een nieuwe telefoon zouden dit misschien updates of backups geweest kunnen zijn gok ik.

We hebben er hier trouwens een artikel over geschreven.


Overigens zijn we altijd telefonisch bereikbaar op 0800-0402. Helaas niet via de e-mail. Je kunt ook altijd met ons chatten via www.kpn.com/service 


Ik heb hetzelfde probleem na mijn simkaart in een nieuwe telefoon gedaan te hebben, ik heb 20gb en na 3dagen  staat er op de mijn kpn app dat ik 3gb ong verbruikt heb en als ik naar mijn verbruik ga kijken op mijn telefoon (iphone) staat er dat ik 500mb ong heb verbruikt dus dit klopt helemaal niet


Hoi @Deacon2005, welkom!
Als je een nieuwe telefoon in gebruik neemt zal deze alleen het verbruik zien wat je met dat toestel hebt gemaakt. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!