Skip to main content

Ik heb een 25 mb bundel Overig Buitenland voor Kenia gekocht (voor 15 euro en 80 % goedkoper dan normaal aldus kpn). 
Voor die bundel heb ik 2 x een Uber taxi besteld (mbv app online bank Revolut ) en de bundel is alweer op… Hoe is dat mogelijk?! En is er een gespecificeerde factuur mbt die bundel?

NB OOK tijdens de rit staat mobiele data uit en ALLE apps (m.u.v. Whatsapp) zijn volledig uitgeschakeld.

Hi @Robert2020 en welkom op het forum! 

Begrijpelijk dat je wilt dat de bundel zo lang mogelijk meegaat. Apps kosten snel veel data en je kunt in het dataoverzicht van je toestel vinden welke apps hoeveel MB's hebben verbruikt de afgelopen tijd. Ook in je MijnKPN kun je je verbruik bijhouden en op de komende factuur zal je het MB verbruik ook terug kunnen zien op de laatste pagina. 🙂

Het meest handige voor nu is het dataverbruik in je toestel bijhouden. Stel de periode zo in dat het overeenkomt met je verblijf in Kenia en dan kun je zien hoeveel MB's er verbruikt zijn per app. Hopelijk helpt dat om de bundel te rekken! 


Ik heb een 25 mb bundel Overig Buitenland voor Kenia gekocht

Ik neem aan dat dat een databundel van wel iets meer dan 25MB was want 25 MB is echt helemaal niets, dat ben je al kwijt zodra je te telefoon aanzet.