Skip to main content

Mijn internetbureau teller geeft aan: 0 dagen resterend en 0 MB, blijkbaar niet opgeladen

Hoi @Klaas Klein

Welkom en bedankt voor je bericht op ons Forum! Bij alle KPN Mobiel abonnementen krijg je je nieuwe tegoed altijd per de eerste dag van de kalendermaand (bij voormalig Telfort abonnementen geldt meestal wel een andere factuurperiode). Om die reden is het begrijpelijk dat je op 31 augustus nog geen nieuwe bundel hebt gekregen. “0 dagen resterend” dien je te lezen als “minder dan 1 dag resterend”.

Ik zie hier niet iets misgaan met je bundel, en ga er dan ook vanuit dat je (zoals het hoort en elke maand gaat) per 1 september alsnog je nieuwe bundeltegoed hebt gekregen. :slight_smile: Mocht dat volgens jou toch niet het geval zijn geweest, geef het dan gerust aan en vul de gegevens van je Forumprofiel even in (je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN dan graag bij “persoonlijke opmerkingen” vermelden). Dan kan ik je aansluiting nakijken. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer