Skip to main content
Vraag

internetbundel op iphone

  • September 30, 2020
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Wat gebeurt er als de bundel op is? Worden er dan extra kosten in rekening gebracht?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • September 30, 2020

Om wat voor een abbonement gaat het? Dit kunt u terugvinden in het contract of in mijn KPN.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 4, 2020

Goedemiddag @kneepplank en welkom hier op het KPN forum :)

 

We rekenen geen extra kosten mits je abonnement is afgesloten of verlengd op of na 18 november 2013. We verlagen dan alleen de snelheid. Deze gaat naar 64 kbps download en 32 kpbps upload. Je krijgt in dat geval ook altijd een sms om je dit te laten weten. Hopelijk heb ik je vraag hiermee kunnen beantwoorden! Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 12, 2020

Hoi @kneepplank , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic sluiten. Hopelijk weet je nu waar je aan toe bent wanneer je bundel op is!