Skip to main content

Hallo, ik heb op dit moment een de laagste bundel qua internet en bellen (ivm reizen). Nu ben ik terug in NL en wil ik graag mijn bundel aanpassen. Helaas kom ik in MijnKPN (app en online) niet verder dan de onderstaande afbeelding. Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Melissa

 

 

Hoi @xmmelis en welkom op het forum! Gek dat het via je MijnKPN niet lukt. :confused:  Is je mobiele abonnement gekoppeld aan je MijnKPN account? Je kunt dit controleren door in te loggen op je MijnKPN via een webbrowser, naar producten te gaan en daar vind je dan een overzicht van je gekoppelde producten. Mocht je mobiele abonnement daar niet tussen staan, dan kun je op dezelfde pagina kiezen voor een product toevoegen. Als dat gelukt is kun je hem aanpassen naar een abonnement met meer MB's! 

Mocht dit niet werken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dan kan ik op onderzoek uit. 


Hoi Sanne, 

Dank voor je reactie. Als ik mijn producten open krijg ik dit: 


Ik heb de gegevens waar je om vroeg toegevoegd, ik hoop dat je ze kan zien. Zo niet, dan hoor ik dat graag. 
 

Groetjes, 

Melissa

 

 


Dankjewel! Ik zie dat het 06-nummer nog niet gekoppeld is aan een KPN ID, wil je dit nog doen volgens deze stappen?

Je kunt dit controleren door in te loggen op je MijnKPN via een webbrowser, naar producten te gaan en daar vind je dan een overzicht van je gekoppelde producten. Mocht je mobiele abonnement daar niet tussen staan, dan kun je op dezelfde pagina kiezen voor een product toevoegen. 

 


Laat dit niet zien dat het wel gewoon gekoppeld is? 
 

 


Nee, dit zijn de contactgegevens van je account. :slight_smile:  Heb je mijn tip al opgevolgd?


Als ik naar producten ga krijg ik dit:


Als ik dan op ‘ontkoppel producten’ druk krijg ik deze pagina. Mijn nummer is dus wel gekoppeld aan mijn KPN ID. 

 

 


Super, bedankt voor de foto's! Dat maakt het duidelijk. Het gekke is dat het 06-nummer (dat je in je persoonlijke opmerkingen hebt staan) als niet gekoppeld aan een KPN-ID weergeven wordt in mijn systeem. Wat als je hem ontkoppelt via de laatste pagina die je stuurde en opnieuw koppelt? Ik ben benieuwd of je dan nog steeds de grijze strepen hebt. 


Dank voor je hulp Sanne, dit heeft gewerkt!


Reageer