Skip to main content

Wat heb ik in hemelsnaam aan een internetbundel voor mijn telefoon als ie niet in het buitenland werkt? APN nagekeken, staat op Telfort Mobiel Internet, MCN staat op 12. Beiden zijn niet aan te passen. Ook een nieuwe APN kan niet worden aangemaakt.

Hoi Loonix. 

Heb ook andere beschikbare netwerken geprobeerd en staat roaming wel aan? In welk land ben je nu precies?

En gaat het om het nummer eindigend op 476 of 894?


Frankrijk. Mobiele data staat aan, internationale roaming staat aan, op 'altijd'. Mobiele gegevens staat ook aan. Chrome geeft aan dat ik off line ben. Het gaat om het nummer eindigend op 894. Het nummer eindigend op 476 zegt mij niets. We hebben wel nog een nummer eindigend op 724 en die bundel draait prima.

Toestel aan en uit gezet. Ander netwerk was geen succes want toen werd aangegeven dat het geselecteerde netwerk niet beschikbaar is. 


Toestel stond op 2G. Op 3G gezet en nu doet ie het wel. Wel ergens onderweg ruim 20 Mb kwijt geraakt... opgelost dus.


Toestel stond op 2G. Op 3G gezet en nu doet ie het wel. Wel ergens onderweg ruim 20 Mb kwijt geraakt... opgelost dus.

Fijn om te lezen!Â