Skip to main content
Beantwoord

Internetpagina voor het melden van toestelschade werkt niet

• May 17, 2026
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

De link om mijn schade aan mijn toestel te melden via de afgesloten verzekering werkt niet. Weet iemand hoe je dan een melding kan maken?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Piwi44 ,

Heb je een Toestelverzekering? Meld dan je schade bij Chubb European Group. Daar werkt KPN mee samen. Log in met je KPN ID en volg de stappen. Dan komt het in orde. 

Heb je nog geen KPN account? Maak een KPN ID aan.

Meld je schade bij Chubb European Group

(Opent in een nieuw tabblad)

Lukt het niet? 

Je kunt dan hulp vragen aan de klantenservice.  

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 18, 2026

Hallo ​@Piwi44 ,

Heb je een Toestelverzekering? Meld dan je schade bij Chubb European Group. Daar werkt KPN mee samen. Log in met je KPN ID en volg de stappen. Dan komt het in orde. 

Heb je nog geen KPN account? Maak een KPN ID aan.

Meld je schade bij Chubb European Group

(Opent in een nieuw tabblad)

Lukt het niet? 

Je kunt dan hulp vragen aan de klantenservice.  

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 19, 2026

Goedemorgen ​@Piwi44 , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Eigenlijk kan ik weinig toevoegen aan de bovenstaande bijdrage van ​@Noordzee en zodoende heb ik zijn reactie ook gemarkeerd als 'best answer'. Laat je ons weten of het je aan de hand van deze informatie allemaal nog is gelukt?