Skip to main content

Mijn dochter heeft een iPhone 11 en elke keer het zelfde probleem geen internet al vaak een melding van gemaakt ze betaald genoeg in de maand 37 euro en elke keer het zelfde geen internet op haar mobiel en als je de klanten service belt ja kunnen we niks aan doen doe de telefoon maar uit en probeer het daarna weer nou gaat 1 week goed en dan weer geen internet weer bellen hetzelfde verhaal bij de klantenservice ik ben er nu toch wel klaar mee ik vind jullie moet het oplossen wel maandabonnement betalen maar geen fatsoenlijke internet kpn ga dit eens eeen x oplossen elke x wat met kpn nu is het weer de mobiel geen internet zorg eens dat er een oplossing komt iphone 11 heeft ze als er niks aan wordt gedaan wordt haar abonnement opgezegd onlangs dat ze een contract heeft en gaat ze naar een andere provider los het eens op

Hallo @Kenzo2016, zou je het mobiele nummer waar problemen mee zijn in jouw profiel kunnen vermelden? Dan ga ik eens kijken hoe we deze vervelende en lastige situatie kunnen gaan oplossen. 


Hoi heb ik gedaan alvast bedankt


Ik heb een melding aangemaakt voor de technische dienst. Zij gaan de problemen verder onderzoeken en zullen een oplossing terugkoppelen. 


Oké ik hoop wel dat het snel gebeurt want hij doet het vandaag weer niet ze baalt er nu echt van 


Ik hoop ook dat er geen week over heen gaat dat de oplossing van de week echt op wordt gelost ze kan vandaag weer niks beginnen op haar telefoon


De oplossing was de telefoon opsturen maar helaas is dat geen optie ze was er een paar maanden vanaf dat kan toch niet ze kan niet zonder haar telefoon ze kijkt nu of ze naar een andere provider gaat helaas het ligt puur aan het mobiele  internet en heeft niks met haar telefoon te maken helaas is kpn weer een klant kwijt 


Het opsturen van de telefoon zorgt ervoor dat ze een nieuwe iPhone 12 vervolgens weer retour krijgt. De iPhone 11 wordt vervangen voor een iPhone 12 als de iPhone 11 wordt opgestuurd. Dat is het proces op dit moment voor de problemen die klanten ondervinden met het mobiele internet in combinatie met een iPhone 11.Â