Skip to main content
Beantwoord

Internetsim toevoegen aan producten

• March 17, 2020
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Goedemorgen,

Sinds een aantal maanden heb ik - bovenop mobiele telefonie en thuispakket - een extra internetabonnement lopen met een sim in mijn laptop. Deze krijg ik echter niet toegevoegd aan mijn producten. Als hem toevoeg, geeft de site aan dat er een sms verstuurd zal worden naar het nummer, maar aangezien het een internet-abonnement is (nummer begint met 09, niet 06), kan ik die volgens mij niet uitlezen. Help? 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @FastLane . Welkom op het fourm.

Als je deze sim (tijdelijk) in een mobiele telefoon doet en je vult het 097 nummer in waar je het mobiele nummer in zou vullen. Komt er dan wel een sms?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2020

Hoi @FastLane . Welkom op het fourm.

Als je deze sim (tijdelijk) in een mobiele telefoon doet en je vult het 097 nummer in waar je het mobiele nummer in zou vullen. Komt er dan wel een sms?

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 28, 2020

Beste Erwin, zojuist geprobeerd en inderdaad, dit werkte. Dank voor de hulp, probleem opgelost!

Erwin van KPN
Moderator

Top! Dank voor de update. Voor andere vragen weet je mij te vinden.