Skip to main content

Ik had deze maand mijn internetbundel op en nu lukt het niet om buiten de bundel het mobiele internet te gebruiken. Ik heb ook geprobeerd mijn bundel te verhogen, maar dit lukt ook niet. Ook is er een storing met de wifi.

Welkom op het forum @h.kassenberg, hoewel de aanleiding minder leuk is. Als ik het goed begrijp, kan je nu met je mobiele telefoon geen gebruik maken van je abonnement en óók niet op de wifi? Dat is verre van handig natuurlijk :slight_frown:

Wat betreft je mobiel: Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

En wat betreft de wifi: Kan je met andere apparaten wel op de wifi? Of lukt dat helemaal niet meer? Wat gebeurt er precies als je het probeert? Kan je jouw wifi netwerk nog wel vinden maar er geen verbinding mee maken? Of is er iets anders aan de hand?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!