Skip to main content
Beantwoord

internetten in het buitenland lukt niet

• July 22, 2019
  • 4 reacties
  • 146 keer bekeken

MichelleSeleya
Nieuwkomer
Oondanks dat roaming aanstaat krijg ik het internet op mijn telefoon niet aan de praat.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ai. Wat hinderlijk! Dus je hebt alle stappen, zoals ze hier staan uitgelegd geprobeerd? https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm ( je kunt hier jouw type toestel kiezen en vervolgens het stappenplan voor buitenland kiezen )
Stel dat het hiermee niet lukt. Heb je de mogelijkheid om je sim bij iemand anders in het toestel te proberen? Mocht het daar ook niet werken, kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Waar ben je op vakantie als ik vragen mag?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator
Hoi @MichelleSeleya . Welkom op het forum!
Gaat je vraag over mobiel internet in het buitenland? Werkt het binnen Nederland wel? Heb je ook geprobeerd om je telefoon even helemaal opnieuw op te starten?
Mocht ik het verkeerd begrepen hebben, laat me weten wat er aan de hand is 🙂

MichelleSeleya
Nieuwkomer
Nnatuurlijk heb ik hem al aan en uitgezet. Ik heb dit probleem namelijk al langer

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 25, 2019
Ai. Wat hinderlijk! Dus je hebt alle stappen, zoals ze hier staan uitgelegd geprobeerd? https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm ( je kunt hier jouw type toestel kiezen en vervolgens het stappenplan voor buitenland kiezen )
Stel dat het hiermee niet lukt. Heb je de mogelijkheid om je sim bij iemand anders in het toestel te proberen? Mocht het daar ook niet werken, kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Waar ben je op vakantie als ik vragen mag?

Erwin van KPN
Moderator
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn, weet je mij te vinden!