Skip to main content
Hallo,

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem maar bij mij reageert het vcemailprogramma niet op intoetsen code en niet op intoetsen hekje om code per sms te ontvangen.

Ik toets me rot en zie wat ik intoets op het scherm. Maar het programma krijgt niets door en denkt dat er niets is ingetoetst.

Na een tijdje wordt verbinding verbroken.



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit is een probleem in je mobiele telefoon, @Birgitta

Die zendt dan geen dtmf tonen bij intoetsen cijfers * en # tijdens een verbinding. Dit kun je testen door met je mobiel naar je vaste nummer (of andere mobiel) te bellen. Houdt de ontvangende dan tegen je oor en toets op jouw toestel eens de cijfers in. Als je dan geen dtmf tonen hoort zit het probleem in je telefoon.



Mogelijk is het een instelling via het menu. Wel/niet dtmf tonen tijdens een gesprek.



Het kan ook helpen om je mobiel even uit en weer aan te zetten.
Bedankt Peter!

Ik heb geprobeerd met bellen telefoon partner en tijdens het gesprek toetste ik nummers in.

Die waren op zijn toestel duidelijk te horen, dus dat lost mijn probleem helaas niet op.

Aan- en uitzetten heb ik al vele malen gedaan want het probleem speelt al zeker een jaar.
Hmm, heel raar. Helaas zijn mijn opties (als vrijwilliger hier) wel op nu.



Maar een KPN moderator kan veel meer gelukkig. Die komen hier nog. Opdat zij je goed kunnen helpen is het wel nodig om je forumprofiel even in te vullen. Dan kunnen ze je goed helpen (tot aan aansturen techn. jongens en meisjes).
Goedenavond @Birgitta. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen code kunt intoetsen. Wat voor een toestel heb je? Heb je het SIM kaartje al een in een ander toestel getest? Op deze manier kunnen we uitsluiten dat het probleem in het toestel zit. PeterG had al gevraagd om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Ik zie dat je dit nog niet hebt gedaan. Zou je dit alsnog willen doen? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?


Het gaat eigenlijk over mijn man (voorletters) M.A.G., op wiens naam de abonnementen staan.

Hij heeft zich zojuist aangemeld via uw link.
Bedankt voor het achterlaten. Heb je het SIM kaartje van jouw man al in een ander toestel kunnen testen?
We zijn alweer terug in Nederland en daar hoef je geen code in te toetsen voor voicemail. Dus kunnen we het niet op een ander toestel testen. Over drie weken gaan we weer naar het buitenland. Zullen we dan en daar het SIM kaartje testen?
Dat lijkt mij een goed idee. Laat je een berichtje achter nadat je het hebt getest?
We hebben vanmorgen in de trein in Rusland mijn simkaart in een oude Samsung gedaan en daarop kon ik wél inloggen op voicemail.

Toen ik de kaart daarna had teruggezet op mijn OnePlus, kon ik daaop opeens ook inloggen!?

Ik weet nu nog niet of het alleen buiten Europa kan of zo, want in Portugal lukte het niet op de OnePlus.

Over vier weken gaan we naar Antwerpen en daar probeer ik het opnieuw.

Wordt vervolgd.
Wat goed dat het nu op beide apparaten werkt. Ik ben erg benieuwd of het in Antwerpen ook goed gaat. Fijne reis verder!🙂
Heb je het nog kunnen testen in Antwerpen @Birgitta?
Antwerpen ging ook goed.

Alleen Portugal ging fout.

Volgende week in Parijs proberen en daarna Schotland.

Zo gaan we heel Europa door...
@Birgitta Goed om te lezen dat het nu wel goed gaat. Ik wens je een fijne reis door Europa. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer