Skip to main content

Ik heb mijn factuur van april en mei nodig en dan een overzicht met inkomende nummers. Dit is omdat ik word lastig gevallen en hiervan heb ik bewijs nodig en nu heb ik vandaag gebeld en krijg ik gewoon te horen dat dit niet kan. In het verleden was dat wel zo en nogmaals ik heb het nodig als bewijs.

Ik heb er zelf alles al aangedaan om in mijn geschiedenis te kijken maar zover gaat deze niet terug. Daarnaast vind ik het niet klant gericht dat ik geen volledige inzage in mijn eigen nummer heb.

Ik zou graag willen dat ik als nog de inzage kan krijgen want jullie kunnen dit terug halen dat heb ik namelijk al op een andere forum gelezen.

Ik hoor het graag van u

met vriendelijke groet,

Anita

ik wil graag mijn factuur met ingekomen nummers ontvangen aangezien ik word lastig gevallen. Maar nu kan dit zogezegd niet maar ik heb dit wel echt nodig als bewijs en in mijn belgeschiedenis kan ik niet verder terug gaan. Ik heb toch gewoon recht om mijn facturen volledig te ontvangen en dat houdt in inkomende en uitgaande nummers.

Met vriendelijke groet,

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @anitaka 

Jouw factuur is volledig. Het bevat alle informatie over de kosten inclusief de specificatie van de zelf gebelde nummers. Jouw inkomende nummers worden niet geregistreerd, die leveren geen kosten op.

Telefonische overlast is heel vervelend, maar de factuur kan je helaas niet helpen aan meer informatie.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


en in mijn belgeschiedenis kan ik niet verder terug gaan

Dan is de overlast al een hele tijd terug lijkt mij. Ik kan in mijn inkomende gesprekken terug tot de datum van aanschaf van mijn telefoon (23 april).

Je hebt de volgende opties bij overlast.

Dit melden. Dan dien je 3 momenten (datums en tijdstippen) te vermelden waarop je gebeld bent. kpn.com/overlast

Aangifte doen bij politie (indien het een bekende/bekend nummer is)

Een ander nummer nemen (kan gevolgen hebben voor sms verificatie bv via DigiD.) Nummerwijziging is gratis, per direct en niet terug te draaien.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Beste @anitaka, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt: de inkomende nummers staan niet op de factuur en specificatie. Ik kan je daar dus helaas niet aan helpen!