Skip to main content

Mijn zoon wil graag inzicht in zijn mb verbruik. Ik wil echter niet mijn account voor hem beschikbaar stellen. Daar kan je alles op regelen en lijkt mij niet voor een kind bedoelt. Hoe kan hij zelf inzicht krijgen? Moet hij dan een eigen account aanmaken? Heeft dit dan effect op het hoofd account?

Hallo @Nieuweling , als je op de telefoon van je zoon instelt wanneer de dataperiode loopt, kan je zoon op zijn eigen telefoon zien wat hij in die periode verbruikt heeft via welke app.

Stel je dataperiode loopt van de 1e van de maand t.e.m. de 30e van de maand stel je dat zo op de telefoon in, is die periode anders, bijvoorbeeld van de 16e tot en met de 15e stel je dat in.

Succes

 


Dag @Nieuweling . Je zoon kan elk moment gratis bellen met 1244. Verbruik en resterend tegoed voor die maand voor zijn nummer wordt dan door een computer voorgelezen. Dit is hetzelfde als wat jij ziet in jouw app.

Het nummer staat op jouw naam (neem ik aan) dus er is maar 1 account waar alle abonnementen op jouw naam onder hangen.


Hallo @Nieuweling Welkom hier! Volgens mij heb je al twee antwoorden mooie antwoorden gekregen. Kun je er mee uit de voeten? 


Bedankt voor de antwoorden. Vooral met het antwoord van Ward kan ik wat. Dank je wel.


 

 


Reageer