Skip to main content

Hoi allen met een iPhone,

Sinds gisterenavond is de grootste update van Apple voor o.a. de iPhone gelanceerd.
Je kunt dus nu iOS 18 downloaden en installeren op je iPhone.

Het zou daarmee ook zomaar kunnen, dat mede klanten die last hebben van het netwerkprobleem (iPhone uit de series 11, 12 en SE2020), hiermee het probleem mogelijk kunnen verhelpen.
Ook omdat de aanbiedersinstellingen ook zijn aangepast naar versie 59.0.

Alle ins en outs over iOS 18 lees je hier: iOS 18 (Apple Inc.)

Overige informatie vindt je hier: iOS 18 (iCulture.nl)

Zelf heb ik hem al gedownload en geïnstalleerd op mijn iPhone 14 Pro Max, en ben nog geen bugs tegengekomen.
Wel heb ik het idee, dat het 5G netwerk van KPN een stuk stabieler is geworden, met een beter bereik.
Hoe dat zit met 4G kan ik niet zeggen, omdat ik daar vrijwel geen gebruik meer van maak.
Maar hopelijk kunnen mede klanten daar wel hun mening over geven, nadat ze iOS 18 hebben geïnstalleerd op hun iPhone.

Hi @Michel.uit.Arnhem. ik zag die update ook voorbijkomen maar wacht nog heel even. 

Top dat je de moeite hebt genomen om dit hier te plaatsen. 


Hoi @Alex van KPN 

Heel graag gedaan.
Ik dacht ik plaats het even op de community van KPN, zodat alle gebruikers met een iPhone weten dat de grote update van het jaar voor hun klaar staat.

Helaas, zorgt het er niet direct voor dat de netwerk problemen bij de iPhone 11, 12 en SE2020 daarmee worden opgelost, ook omdat er in deze grote update een nieuwe versie van de aanbiedersinstellingen zit (Versie 59.0).

In mijn geval heeft het gezorgd voor een stabiele 5G ontvangst binnenshuis, en hebben ik in het open veld (Park Presikhaaf) al een downloadsnelheid gehaald van 700 Mbit/s, op de KPN zendmast waarop de nieuwe frequentie 3,5 GHz (Band N78) actief is.

Ook binnenshuis haal ik hogere snelheden tot 300 Mbit/s op het 5G netwerk.


Reageer