Skip to main content

Beste,

 

Ik zou deze week een iphone 11 willen bestellen, ik was aan het wachten op de blackfriday acties. Blijkt dat jullie nu €96 euro korting geven en de korting al is verrekend in de toestelprijs van €624 maar nu zie ik dat het bedrag precies hetzelfde is als vorige week. Dit klopt maar mijn idee niet, sinds ik het al een tijd in de gaten hou zou iemand hier mij verder over kunnen informeren? 
 

Met vriendelijke groet,

Suzanne Groenendijk

Hallo @Suzannegroenendijk en welkom op ons forum!

Ik kan me voorstellen dat je er vreemd van op kijkt dat de prijs van de iPhone 11 inclusief Black Friday gelijk is aan de prijs van de iPhone 11 in week 47. Ik heb hier zelf niet direct een verklaring voor, maar heb intern navraag gedaan. Hopelijk kan ik je snel meer duidelijkheid geven.


Blijkt dat jullie nu €96 euro korting geven en de korting al is verrekend in de toestelprijs van €624 maar nu zie ik dat het bedrag precies hetzelfde is als vorige week.

Dat is bij 9 van de 10 black fryday acties zo hoor. En bij aanbiedingen de rest van het jaar ook zo.


Ja klopt! Bij tele 2 hebben ze wel de exactie korting aangegeven en die is nu €528!


Helaas is het antwoord niet meer op tijd gekomen, maar ik heb te horen gekregen dat de actie een week eerder online is gezet. Vandaar dat de aanbieding hetzelfde was als de week voor Black Friday.