Skip to main content

Blijkbaar ben ik niet de enige, maar ook ik heb geen bereik/verbinding met KPN.

Overzicht van slechte gang van zaken:

  • Al 3 weken geen bereik
  • Vanuit KPN 0 proactief contact 
  • Al 4x bij winkel langs geweest waarbij ze steeds vermelden dat ze niks kunnen doen en dat nog weken kan duren
  • Geen enkel contact te krijgen met KPN via klachten, community of klantenservice

Ondertussen kunnen klanten mij niet bereiken en heb ik geen internet of verbinding. 

Ik zit er serieus aan te denken deze gang van zaken beter uit te schrijven, documenteren en te delen op alle fora die ik kan vinden en over te stappen naar andere provider als er niet snel een oplossing komt vanuit KPN. Ongelofelijk gang van zaken. En dan wel door factureren aan mij? Kan toch niet. 

Welkom op de community @jippiejboy , dat gaat niet van harte bij jou inderdaad! Het is nog steeds in onderzoek bij de technische dienst samen met de leveranciers. Heb je ons al gebeld en is daarbij een ticket aangemaakt voor de technische dienst? Als dat nog niet is gedaan kan je dat bet beste doen zodat je meegenomen kan worden in het onderzoek. Via deze weg hebben we de mogelijkheid daarvoor niet.


Nee inmiddels al bijna 4 weken geen verbinding/bereik en nog niks gehoord over oplossing vanuit KPN. 

Bellen naar KPN kan ik dus ironisch genoeg ook niet. In de winkel hebben ze als het goed is een ticket aangemaakt met de opmerking dat het minstens 2 weken, maar waarschijnlijk langer gaat duren. Informatie over eventuele oplossingen of schadevergoedingen wilden ze niks over kwijt. Ze zeiden zelfs dat ik desnoods naar andere provider moest gaan om verbinding te krijgen. Verbaas mij echt over de gang van zaken. Uiteraard kon ik wel bericht krijgen om mijn maandelijkse factuur te betalen, dat werkt wel? 


Je zou eventueel, als je thuis bent, kunnen bellen via WiFi. Dat is een optie bij je iPhone 11/12 instellingen. Dan heb je in ieder geval een stabiele verbinding om de helpdesk te bellen. 


Goed om te lezen dat er al wel een ticket is aangemaakt, daarmee zal je er in meegenomen worden. Als je binnen bereik van een Wifi netwerk bent kan je bellen via Wifi inderdaad gebruiken. Dan bel je via het Wifi netwerk (het hoeft ook geen KPN Wifi netwerk te zijn), waardoor je voor die gesprekken niet afhankelijk bent van het mobiele netwerk.


Goed om te lezen dat er al wel een ticket is aangemaakt, daarmee zal je er in meegenomen worden. Als je binnen bereik van een Wifi netwerk bent kan je bellen via Wifi inderdaad gebruiken. Dan bel je via het Wifi netwerk (het hoeft ook geen KPN Wifi netwerk te zijn), waardoor je voor die gesprekken niet afhankelijk bent van het mobiele netwerk.

Is er intern al overleg geweest of is er al iets naar buiten gekomen dat jullie mogen delen? Via SMS word ik niet op de hoogte gehouden. Wel berichtjes gehad, maar nog steeds geen details.


Er is heel veel overleg tijdens het onderzoek, er zijn meerdere partijen bij betrokken. Wij hebben ook nog geen nieuwe informatie. Als we iets hebben zullen we het delen. 


Reageer