Skip to main content

Hier hetzelfde iPhone 11 schijnt bekend probleem te zijn bij KPN ze zijn het aan het onderzoeken maar weten niet hoe lang het duurt. Niet echt handig omdat het gewoon lastig is en mensen mij dus niet kunnen horen. Waarom moet je weken wachten op zoiets nu ben ik verplicht een nieuw toestel te kopen en ik krijg zelfs geen korting. Terwijl KPN op de hoogte is van het probleem! Los het dan gewoon netjes op i.p.v. mensen laten zweven 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @kim777 

Welkom op het forum van KPN.

Als eerste is het advies vanuit KPN om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, zodat er ook van jouw probleem een ticket aangemaakt kan worden voor de technische dienst.
De klantenservice is bereikbaar via het gratis telefoonnummer: 0800-0402

Ten tweede heeft de technische dienst van KPN wel even de tijd nodig, om goed te kunnen achterhalen waar dit uitermate vervelende probleem vandaan komt.
Daar gaat helaas de nodige tijd in zitten, want het dient natuurlijk wel op de goede wijze te gebeuren, wat je vast wel zult begrijpen.

Ik verwacht ook dat KPN in overleg zal gaan met Apple, om te kijken voor een goede oplossing voor dit probleem.
Je kunt hierbij denken aan een tussentijdse software update, voor de iPhones uit de series 11, 12 en SE, die voornamelijk zijn geraakt door dit probleem.

Zodra er een oplossing is, zal één van de moderatoren dat gelijk gaan delen op het forum.
Tot dan is het echt even afwachten, hoe vervelend dat ook is, zeker als je goede bereikbaar wilt zijn op je iPhone 11.

Mocht je een nieuw toestel willen kopen, dan is dat uit eigen beweging waar KPN los van staat.


Bedankt voor je uitgebreide antwoord ticket had ik inderdaad gemaakt bij KPN. Nu maar hopen op een oplossing want het is erg lastig momenteel met bellen.


Reageer