Skip to main content

iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • September 13, 2019
  • 393 reacties
  • 25263 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

393 reacties

Kroontjuh78
Deelnemer
  • Deelnemer
  • October 21, 2019

@Nijn86 bij mij bleef die ook tot vandaag op hetzelfde staan. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 21, 2019

Mijn bestelling is een stap verder. Staat nu op 2 dat ze hem aan het voorbereiden zijn voor verzending. Het gaat opschieten. 9 oktober verlengingen gedaan, dus het schiet op.

Dat zie ik bij jou sinds vandaag ook, dat betekent dat je toestel in ieder geval binnen is. De zwarte 64 Gb.

Ik vraag me toch echt af wanneer er voorraad komt van de iphone 11 64 GB purple, ik heb al een week lang geen update gekregen per mail of per sms en mijn bestelling blijft maar op hetzelfde staan of ligt mijn bestelling ergens op het vergeet stapeltje/ hoekje?


Voor de purple zie ik dat de volgende lading op 26 oktober wordt verwacht. Daar hebben we nu een tekort aan van 35 stuks, dus hopelijk krijgen we ook daadwerkelijk 35 binnen zodat we ook die van jou kunnen opsturen. Op de 26ste kunnen wij hier duidelijkheid over geven. 

 

 

 


Kroontjuh78
Deelnemer
  • Deelnemer
  • October 21, 2019

@Alex_P  Hoelang duurt het meestal voordat ze verzonden worden?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 21, 2019

Ik durf er geen concrete tijden te noemen, doorgaans wel binnen 2 dagen. Ik zelf hoop en verwacht morgen al, dit kun je volgen op de statuspagina. 


Kroontjuh78
Deelnemer
  • Deelnemer
  • October 21, 2019

@Alex_P  Zie dat hij morgen komt. Nog super snel gegaan allemaal. Respect voor jullie allen. Zoveel mensen die blijven vragen.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 21, 2019

@Alex_P  Zie dat hij morgen komt. Nog super snel gegaan allemaal. Respect voor jullie allen. Zoveel mensen die blijven vragen.

Thanks! Wordt gewaardeerd hier. :smiley:


brendaz
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 21, 2019

Ik vraag me toch echt af wanneer er voorraad komt van de iphone 11 64 GB purple, ik heb al een week lang geen update gekregen per mail of per sms en mijn bestelling blijft maar op hetzelfde staan of ligt mijn bestelling ergens op het vergeet stapeltje/ hoekje?

 
Wanneer heb jij deze besteld? Ik heb precies die op 1 okt besteld en door gedoe van koeriersbedrijf en kpn nog niks binnen. Mijn status blijft op controleren staan.


  • Nieuwkomer
  • October 22, 2019

Hoi@MikevanH : Ik heb je order even opgezocht. Die lijkt goed door te lopen. Ik denk dat er wat vertraging is naar je bestelpagina. Ik verwacht dat je er dit weekend bij kan. 

Mocht het maandag nog steeds niet inzichtelijk zijn, wil je dan een seintje geven?

hoi! 

Ik kan er helaas nog steeds niet bij.. kunnen jullie hier even naar kijken?

Alvast bedankt!

 


  • Deelnemer
  • October 22, 2019

Dag, In de preorder een nieuwe iphone Pro besteld, helaas was deze beschadigd dus retour. Nu een nieuwe besteld, maar wanneer ik de status wil bekijken, staat daar al een week lang: online omgeving is nog niet beschikbaar. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen? En zo ja, wanneer kan ik de nieuwe iphone verwachten? Alvast bedankt. Groet Jolanda

Hi@tojo. Wat vervelend dat ‘ie beschadigd was. 😞 Ik zie de bestelling gelukkig wel gewoon staan. Aan het einde van deze week (25e) verwachten we weer een nieuwe lading van die iPhone Pro's. Ik weet niet of die van jou daarbij zit, maar probeer de status later deze nog eens te controleren.

Dag, dank voor je reactie. Ook mijn bestelomgeving is na een week nog steeds niet online. Kunnen jullie dit fixen zodat ik kan zien wat de status is? Dank je wel. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik stuur je een privébericht met het juiste order nummer, @MikevanH . (Ik kan er namelijk wel in, dus daarmee moet het jou ook lukken)


Erwin van KPN
Moderator

@tojo . Dat is vreemd. Het lukt mij vanaf hier ook niet. Ik heb een mail naar de technische dienst gestuurd. Zodra ik meer weet, laat ik het jou weten!


  • Deelnemer
  • October 22, 2019

@tojo . Dat is vreemd. Het lukt mij vanaf hier ook niet. Ik heb een mail naar de technische dienst gestuurd. Zodra ik meer weet, laat ik het jou weten!

 

Graag, zou fijn zijn als ik de nieuwe iphone spoedig mag ontvangen nu al met al vier weken verder na ontvangst van de eerste. Wet van murphy of zoiets geloof ik, ik hoop dat het snel wordt opgelost

 


  • Nieuwkomer
  • October 23, 2019

Hi,

 

29 september heb ik een iPhone 11 Pro Green 64 GB besteld bij het verlengen van mijn abonnement.

De afgesproken prijs was:

Toestelkosten €33,- per maand

15 GB onbeperkt bellen/sms €30,00 (ipv 45,00)

-€5,00 compleet korting 

dus €58,00 per maand en €264,00 bijbetaalprijs

 

Nu heb ik het toestel nog niet ontvangen, maar wanneer ik het nu bestel zijn de prijzen als volgt:

Toestelkosten €33,- per maand

20 GB onbeperkt bellen/sms €22,00 (hussel)

dus €55,00 per maand en €264,00 bijbetaalprijs

 

Dat betekent €3,- euro per maand (x24 maanden) goedkoper en 5 GB meer. Ik neem aan dat ik mijn bestelling nog kan wijzigen naar dit abonnement aangezien ik mijn telefoon toch nog niet ontvangen heb? 

 

Hoor het graag.

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 23, 2019

Goede vraag, @Anouk1231. De bestelling kan niet gewijzigd worden. Wel kan hij geannuleerd worden waarna je dan opnieuw kunt bestellen en het Husselabonnement kunt kiezen. Punt daarbij is wel dat annuleren pas kan zodra je deze iPhone hebt ontvangen. Als je in de winkel besteld hebt kun je dan met de telefoon daar heen gaan om de annulering te laten verwerken en de nieuwe bestelling te plaatsen. Als je zelf online of via de klantenservice hebt besteld kun je op dat moment bellen met 0800-0402 om de annulering te laten verwerken en opnieuw te bestellen.


  • Nieuwkomer
  • October 23, 2019

Op 16 september de IPhone 11 pro max64gb space grey besteld via Mobiel.nl. We zijn nu ruim een maand verder; nog altijd geen toestel en de verwachte leverdatum wordt telkens met een week verlengd. Men zegt daar dat ze afhankelijk zijn van KPN, zijnde mijn provider. Geduld is een schone zaak, maar raakt ook ergens op. Kortom; ik ben er een beetje klaar mee en overweeg om het toestel nu maar rechtstreeks bij KPN te bestellen. De vraag is dan wel; is het toestel bij jullie wel op voorraad zoals de website wil doen geloven? Of kom ik dan in dezelfde poel terecht van mooie beloftes, geduld hebben en geen toestel krijgen? Graag een eerlijk antwoord. 


  • Nieuwkomer
  • October 24, 2019

Hallo,

Er viel mij zojuist iets vreemds op. Ik heb een nieuwe iPhone 11purple 128 Gb bestelt.

Terwijl ik nog geen melding heb gehad wanneer deze geleverd wordt staat er wel op de site voor 23:59 besteld, morgen in huis. Volgens mijn status is deze nog steeds niet op voorraad. 

Hoe kan dit? 
 

Ps. Overigens is het. M.i. Wel een aandachtspunt  wat betreft de klant informeren over de levertijd. 


  • Deelnemer
  • October 24, 2019

Op 16 september de IPhone 11 pro max64gb space grey besteld via Mobiel.nl. We zijn nu ruim een maand verder; nog altijd geen toestel en de verwachte leverdatum wordt telkens met een week verlengd. Men zegt daar dat ze afhankelijk zijn van KPN, zijnde mijn provider. Geduld is een schone zaak, maar raakt ook ergens op. Kortom; ik ben er een beetje klaar mee en overweeg om het toestel nu maar rechtstreeks bij KPN te bestellen. De vraag is dan wel; is het toestel bij jullie wel op voorraad zoals de website wil doen geloven? Of kom ik dan in dezelfde poel terecht van mooie beloftes, geduld hebben en geen toestel krijgen? Graag een eerlijk antwoord. 

I ordered mine 3 weeks ago directly with KPN and in the same boat, so wouldnt hold my breath


Jimmdm
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 24, 2019

Beste KPN, hebben jullie een idee of ik op de volgende Bezorgingslijst sta?

Ik wacht inmiddels al meer dan 3 weken op 2 Iphone toestellen. (64GB Midnight)..

dank


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 24, 2019

Ik kan jullie alle drie alleen maar vragen af te wachten. Buiten dat we ongeveer elke week nieuwe voorraad binnenkrijgen is voor ons niet in te zien wie wanneer aan de beurt is. Zodra dat zo is krijg je een e-mail en zal ook je online bestelstatusomgeving aangepast worden.

 

Tweeties, als je nu zou annuleren bij mobiel.nl en dan rechtstreeks bij ons bestelt kom je achteraan in de rij. Dus dan ben je nog langer onderweg.


brendaz
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 24, 2019

Leverbaar per 25 okt iPhone 11 64gb purple ben zeer benieuwd wanneer deze geleverd kan worden gezien ik daar sinds 1 okt al op wacht 😕 Nog geen mail ontvangen over levering, kpn houd het spannend 


  • Deelnemer
  • October 25, 2019

Kan hier iemand mij a.u.b. vertellen wat de werkelijke levertijden zijn van de iphone 11 Pro (64gb midnight green)

 

30 september besteld, maar nog steeds geen enkele update over mijn bestelling , ook voor de nieuwe leveringen van vandaag niet.. Kan die update eventueel nog komen of kan ik nu weer een week fluiten naar de gewenste levering?

 

Niemand die ook maar enig idee heeft wanneer hij binnen komt. Ik snap dat de levering schaars is, maar ik vind dit nu toch wel erg lang duren! Ik ben al jaren in het bezit van een iphone (vanaf de 3G) en ik heb nog nooit zo lang hoeven te wachten op een nieuw toestel.


  • Deelnemer
  • October 25, 2019

Nou ben erg benieuwd of kpn de levertijd nu wel waar kan maken.

het verbaasd me hoe verschillend jullie reageren op de berichten van mensen.

ongeveer elke week levering, bijna elke week levering, dagelijks levering grappig dat jullie zelf niet eens weten wanneer en op welke dag jullie leveringen krijgen.

dan ook het verhaal: we komen 35 iphone purples te kort afwachten of er vandaag 35 binnen komen dus eigenlijk de mensen die vanaf nu bestellen en achteraan komen krijgen zeker geen iphone die leverbaar is vanaf 25 oktober want zelfs klanten die al besteld hebben is dat nog niet zeker!?

en weer zal de informatie leverbaar vanaf 25 oktober niet juist zijn dus!

hoop toch echt dat het vandaag gaat worden! Heb geduld maar als je huidige telefoon op is en je ook nog is flink zelf eenmalig betaald voor de iphone 11 raakt dat geduld toch langzaam op

hoop op iets positiefs vandaag


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 25, 2019

Hallo @brendaz , @Jochem7 en @Nijn86 Ik kan me levendig indenken dat je er van baalt zo lang te moeten wachten op de levering van je toestel. Daarbij is het ook niet fijn dat je in onzekerheid bent over wannéér je toestel komt. Zoals al vaker in dit topic is uitgelegd is dit momenteel wel de situatie, tot mijn spijt. We zijn afhankelijk van de leveringen die vanuit Apple binnenkomen. Ze komen nu wekelijks binnen, maar per model, kleur en uitvoering zijn er dus verschillen in wachttijd. Ik kan je niet anders dan vragen om af te wachten en je online bestelomgeving in de gaten te houden. 

 


  • Deelnemer
  • October 25, 2019

Hallo@brendaz ,@Jochem7 en@Nijn86 Ik kan me levendig indenken dat je er van baalt zo lang te moeten wachten op de levering van je toestel. Daarbij is het ook niet fijn dat je in onzekerheid bent over wannéér je toestel komt. Zoals al vaker in dit topic is uitgelegd is dit momenteel wel de situatie, tot mijn spijt. We zijn afhankelijk van de leveringen die vanuit Apple binnenkomen. Ze komen nu wekelijks binnen, maar per model, kleur en uitvoering zijn er dus verschillen in wachttijd. Ik kan je niet anders dan vragen om af te wachten en je online bestelomgeving in de gaten te houden. 

 

Ik kan er dus vanuit gaan dat de toestellen die vandaag binnen komen nog steeds moeten worden verwerkt en er in de loop van vandaag de kans bestaat dat mijn telefoon daar bij zit?


brendaz
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 25, 2019

Hallo@brendaz ,@Jochem7 en@Nijn86 Ik kan me levendig indenken dat je er van baalt zo lang te moeten wachten op de levering van je toestel. Daarbij is het ook niet fijn dat je in onzekerheid bent over wannéér je toestel komt. Zoals al vaker in dit topic is uitgelegd is dit momenteel wel de situatie, tot mijn spijt. We zijn afhankelijk van de leveringen die vanuit Apple binnenkomen. Ze komen nu wekelijks binnen, maar per model, kleur en uitvoering zijn er dus verschillen in wachttijd. Ik kan je niet anders dan vragen om af te wachten en je online bestelomgeving in de gaten te houden. 

 

Dat begrijp ik wel dat ik dat in de gaten moet houden maar enige prognose wanneer deze komt zou fijn zijn. Als het toestel morgen komt ben ik aan het werk en zo kan er dus geen levering plaatsvinden of kan ik iemand machtigen ? 
Als je weet wanneer het toestel komt kan je tenminste nog iets regelen qua werk maar dat kan dus gewoon nu niet.
Leverbaar per 25 okt houd in? Leverbaar bij kpn of bij de klant ?