Skip to main content

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 

Het heeft er idd mee te maken dat mijn zoon en ik een nr hebben ingeruild besef ik me nu. Pffff had ik dat maar eerder geweten zeg.…

dank je voor het uitzoeken. Ik hoor graag of het is afgewezen en dan bestel ik deze week in de winkel een nieuwe.


Ik zie dat je het nummer eindigend op -079 wel kunt verlengen. Dan heb je dus in dit geval twee opties. Of dat nummer verlengen, of van het andere nummer eerst het toestelkrediet af te betalen en die dan alsnog te verlengen. Dat duurt wel wat langer voordat het verwerkt is.

 

Je mag wachten op reactie vanuit ons, maar je kunt er wel vanuit gaan dat er niets met die bestelling is gebeurd, als ik eerlijk ben. Je kunt er dus ook voor kiezen om alvast naar de winkel te gaan en dan dat nummer eindigend op -079 verlengen. Mocht er toch nog iets met die ‘oude’ bestelling gaan gebeuren, kunnen we dat altijd annuleren. Sorry dat we dit niet eerder hebben opgemerkt!


Hai Marcia

dank je voor je excuus maar ik vind het echt wel heel kwalijk dat ik hiermee 2 maanden van het kastje naar de muur ben gestuurd en dat er steeds is gezegd dat de bestelling eraan kwam en zelfs dat ik geduld moest hebben. Een excuus is mooi maar dit heeft me ook echt belemmerd want ik gebruik de telefoon zowel voor werk als privé.

Wat doen jullie eraan om die schade minder te maken behalve een excuus aanbieden?

 

 

 

 

 


Hai Marcia

dank je voor je excuus maar ik vind het echt wel heel kwalijk dat ik hiermee 2 maanden van het kastje naar de muur ben gestuurd en dat er steeds is gezegd dat de bestelling eraan kwam en zelfs dat ik geduld moest hebben. Een excuus is mooi maar dit heeft me ook echt belemmerd want ik gebruik de telefoon zowel voor werk als privé.

Wat doen jullie eraan om die schade minder te maken behalve een excuus aanbieden?

 

Hoi. Bij een consumentenproduct vergoeden we geen kosten omdat het product zakelijk wordt gebruik. Dat gezegd hebbende, indien er gewoonweg fouten aan onze kant zijn gemaakt, kunnen we altijd kijken naar een tegemoetkoming. Dat doen we wel pas nadat een probleem volledig is opgelost.


We zijn zeker fouten gemaakt. Er is blijkbaar een order afgewezen en hier ben ik nooit van op de hoogte gebracht. Dus ik heb voor niks 2 maanden op een telefoon gewacht en niemand bij jullie intern weet of en hoe de order überhaupt is afgewezen en iedereen die ik sprak zei iets anders mbt de verwachte levering maar dat het zeker geleverd zou worden.

Wat vind je hier zelf van?


Zaterdag 16/11 in de winkel geprobeerd abonnement met iphone 11 pro silver 64gb te verlengen. Was in de winkel niet op voorraad, advies online verlengen. Zo gezegd, zo gedaan. Kon kiezen wanneer hij thuisbezorgd zou worden; maandag 18/11 gekozen. Hele proces doorlopen, toestel besteld, zo dacht ik. Helaas bleek deze niet leverbaar, gek dat dit niet op de website vermeld werd. 

Maar goed, wachten is geen probleem. De telefoon zou volgens de klantenservice vrijdag 22/11 weer bij jullie binnenkomen, echter de klantenservice medewerker gisteren wist van niks. 

 

Wie kan mij vertellen wanneer mijn toestel geleverd zal worden, aangezien ik mijn oude al aan iemand had toegezegd?

 

 

Hoor het graag!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Zaterdag 16/11 in de winkel geprobeerd abonnement met iphone 11 pro silver 64gb te verlengen. Was in de winkel niet op voorraad, advies online verlengen. Zo gezegd, zo gedaan. Kon kiezen wanneer hij thuisbezorgd zou worden; maandag 18/11 gekozen. Hele proces doorlopen, toestel besteld, zo dacht ik. Helaas bleek deze niet leverbaar, gek dat dit niet op de website vermeld werd. 

Maar goed, wachten is geen probleem. De telefoon zou volgens de klantenservice vrijdag 22/11 weer bij jullie binnenkomen, echter de klantenservice medewerker gisteren wist van niks. 

Wie kan mij vertellen wanneer mijn toestel geleverd zal worden, aangezien ik mijn oude al aan iemand had toegezegd?

Hoor het graag!

Hi @evelienvanB. We kunnen zien wanneer er weer een nieuwe lading iPhones binnenkomt, maar niet specifiek of jouw toestel daarbij zit. We verwachten voor de iPhone 11 Pro Silver 64GB 29-11 weer voorraad. Afgezien van die informatie kan je het beste jouw bestelstatus in de gaten houden.


@Paul_ Duidelijk! Alleen jammer dat nergens een indicatie van de levertijd kan worden gegeven. Kun je me misschien vertellen of de iphone 11 pro 64gb wel in een andere kleur leverbaar is? Zo nee, is de iphone XS dan in 64gb wit leverbaar? 

Als ik bij bestellen netjes had gezien dat er geen voorraad was, had ik hier direct naar kunnen uitwijken, in plaats van dat ik zelfs al een datum kon kiezen waarop hij thuisbezorgd zou worden. 

Daarnaast had ik dan eventueel tot de nu lopende black friday actie kunnen wachten. Als ik dan toch moet wachten, had ik dus 85 euro kunnen uitsparen door nú pas te verlengen…

Ik hoor graag weer…

Groet,

Evelien


@evelienvanB, de iPhone 11 64GB is in zilver en goud tijdelijk niet op voorraad. De iPhone XS is op dit moment gewoon op voorraad zoals het nu lijkt!


Maar bedoel de 11pro...is die er dan dus nog wél in zwart als ik het goed begrijp? Alleen silver en gold niet?


Hoi, ik heb 22.11 de Iphone 11 pro 64gb in gold kleur besteld, maar hij is nu niet op voorraad. Weet u misschien wanneer hij wel weer op voorraad is?

 

Groetjes,

Angela:slight_smile:

 


We zijn zeker fouten gemaakt. Er is blijkbaar een order afgewezen en hier ben ik nooit van op de hoogte gebracht. Dus ik heb voor niks 2 maanden op een telefoon gewacht en niemand bij jullie intern weet of en hoe de order überhaupt is afgewezen en iedereen die ik sprak zei iets anders mbt de verwachte levering maar dat het zeker geleverd zou worden.

Wat vind je hier zelf van?

Helemaal eens dat dit geen nette gang van zaken is. Ik wil hier zeker geen ruzie met je over maken maar volgens de systemen is er wel een annuleringsmail verzonden. Is die bij jou misschien in de spam map gekomen? Kun je nog eens controleren?


Hoi @evelienvanB . De 11pro is er niet in het zwart. Het dichtste wat er in de buurt komt is space grey.

Als ik de voorraad check is deze momenteel beperkt leverbaar in jouw omgeving. De winkel in Gouda heeft deze nu liggen. Maar dat kan natuurlijk ieder moment veranderen. 


Wanneer is de Apple iPhone 11 128GB, Black weer op voorraad? Op de site stond voor “23:59 besteld, morgen in huis”, maar nu is de status van bestelling dat deze niet op voorraad is.


Hi, 

Ik heb vandaag voor 21.00 een iPhone 11 black 64GB besteld. Kan iemand mij vertellen wanneer deze telefoon op voorraad zal zijn? Er stond namelijk toen ik wilde bestellen dat de telefoon morgen geleverd zou worden.


Beste Erwin. Ik heb geen annuleringsmail ontvangen. Ik heb ook de spam gecheckt. 
 

Ik heb inmiddels een telefoon in de winkel gehaald en het adres gekregen waar ik een klacht naar toe kan sturen.

Erg prettig geholpen in de winkel.

Jammer hoe dit is gelopen.


Hoi, ik heb 22.11 de Iphone 11 pro 64gb in gold kleur besteld, maar hij is nu niet op voorraad. Weet u misschien wanneer hij wel weer op voorraad is?

 

Groetjes,

Angela:slight_smile:

 

Hi @Topitep24197 Ik zie dat je nog geen antwoord op je vraag hebt gekregen. Ik zie dat dat jouw type iPhone inderdaad niet op voorraad is. Ik durf je niets te garanderen, maar ik denk dat het binnen nu en een week wel gaat lukken. 


Hoi, ik heb 22.11 de Iphone 11 pro 64gb in gold kleur besteld, maar hij is nu niet op voorraad. Weet u misschien wanneer hij wel weer op voorraad is?

 

Groetjes,

Angela:slight_smile:

 

Hi @Topitep24197 Ik zie dat je nog geen antwoord op je vraag hebt gekregen. Ik zie dat dat jouw type iPhone inderdaad niet op voorraad is. Ik durf je niets te garanderen, maar ik denk dat het binnen nu en een week wel gaat lukken. 

@Bart_ Bedankt voor de snelle reactie! 
dan kan ik nu wachten op levering van mijn telefoon!:blush:


Goedemorgen,

Gisteren heb ik een ipone 11 besteld en tijdens het bestel proces wordt er beloofd”de volgende dag geleverd” echter op het moment dat je het bestel proces doorlopen hebt krijg je te horen toestel niet op voorraad en onbekend wanneer we gaan kunnen leveren.

Waarom beloven jullie tijdens het bestelproces de volgende dag geleverd terwijl jullie dit niet waar kunnen maken? Daarnaast wil ik graag weten wanneer jullie wel gaan leveren? 

 

 


Hallo,

 

ik heb mijn iphone 11 pro 64gb silver besteld en er stond bij volgende dag in huis. Echter is die nu niet leverbaar en vraag ik me af hoelang kan dit duren?

 

mvg


Wanneer is de Apple iPhone 11 128GB, Black weer op voorraad? Op de site stond voor “23:59 besteld, morgen in huis”, maar nu is de status van bestelling dat deze niet op voorraad is.

Ik zie dat we vandaag nieuwe voorraad verwachten. Dus dan ga ik ervan uit dat jij de telefoon alsnog heel snel zult hebben!

 

Hi, 

Ik heb vandaag voor 21.00 een iPhone 11 black 64GB besteld. Kan iemand mij vertellen wanneer deze telefoon op voorraad zal zijn? Er stond namelijk toen ik wilde bestellen dat de telefoon morgen geleverd zou worden.

Voor zover ik ik kan zien zou deze op voorraad moeten zijn. Heb je al verder bericht gekregen?

 

Beste Erwin. Ik heb geen annuleringsmail ontvangen. Ik heb ook de spam gecheckt. 
Ik heb inmiddels een telefoon in de winkel gehaald en het adres gekregen waar ik een klacht naar toe kan sturen.

Erg prettig geholpen in de winkel.

Jammer hoe dit is gelopen.

Inderdaad jammer, Faneker. Wel fijn om te lezen dat je in de winkel verder goed geholpen bent :)

 

Goedemorgen,

Gisteren heb ik een ipone 11 besteld en tijdens het bestel proces wordt er beloofd”de volgende dag geleverd” echter op het moment dat je het bestel proces doorlopen hebt krijg je te horen toestel niet op voorraad en onbekend wanneer we gaan kunnen leveren.

Waarom beloven jullie tijdens het bestelproces de volgende dag geleverd terwijl jullie dit niet waar kunnen maken? Daarnaast wil ik graag weten wanneer jullie wel gaan leveren? 

Welke iPhone heb je besteld? Vele zijn inmiddels gewoon leverbaar, maar voor sommige kan het nog wel ietsje langer duren. Het kan dan voorkomen dat er meerdere bestellingen op ruwweg hetzelfde moment geplaatst worden waardoor de inschatting van de webshop over beschikbare voorraad niet meer klopt.

 

Hallo,

ik heb mijn iphone 11 pro 64gb silver besteld en er stond bij volgende dag in huis. Echter is die nu niet leverbaar en vraag ik me af hoelang kan dit duren?

mvg

Ook hiervan verwachten we vandaag nieuwe voorraad, dus ik ga ervan uit dat je snel bericht krijgt over wanneer hij komt. 


Hoi, ik heb afgelopen vrijdag de iphone 11 black met 64gb besteld, en er staat nu dat deze niet op voorraad is. Mijn huidige telefoon werkt echter niet meer zo goed, dus ik hoop heel erg dat mijn nieuwe telefoon alsnog snel geleverd kan worden. Weten jullie wanneer deze weer op voorraad zal zijn?

Alvast bedankt!


Gistermiddag wilden mijn vriendin en ik allebei onze nieuwe iPhone 11 Pro 64GB gaan bestellen. Ik heb voor beide abonnementen bijna dezelfde opties gekozen en bij beide telefoons stond gedurende de hele bestelling (inclusief de afronding): “Vóór 23.59u besteld? Volgende dag geleverd!” Enige verschil… ik wilde de groene, mijn vriendin de zilveren. 

 

2 enorme verrassingen… na bestelling is ineens de zilveren iPhone 11 Pro voorlopig niet leverbaar en mijn groene zou morgen (vandaag, op zondag dus) afgeleverd worden. Inderdaad, de bestelling voor de zilveren staat ‘on hold’ en ja, mijn groene iPhone 11 Pro is net afgeleverd. Dat ik de telefoon op zondag krijg, is ook wel erg vreemd eigenlijk, want ik had als afleverdatum 6 december gekozen 😉 Tuurlijk, ik ben blij dat de telefoon vandaag al afgeleverd is, maar dat is niet wat wij gekozen hebben.

 

Mijn vriendin moet nu wachten op haar telefoon. Net nu we eigenlijk al plannen hadden gemaakt om even naar de Apple Store in Oberhausen te gaan voor screenprotectors. Ja, we wonen dichterbij Oberhausen dan bij Amsterdam 🙂 Anyway, er kan toch niets aan gedaan worden, maar ik wilde dit toch even melden.


Hi Creative. Dit is inderdaad zuur, waarvoor mijn excuses. De 64 Gb in het zilver zie ik inderdaad een achterstand van precies 1 op moment van schrijven met de verwachting dat het op 3 december weer op voorraad is. Ik hoop dat dit nog tijd is voor jullie plannen naar Oberhausen. Best een leuke kerstmarkt daar ook nu als ik het me goed kan herinneren. :) 


Hallo @Alex_P , dank voor je reactie. 

 

We wachten het af, was ook meer “toch even van me afschrijven”. Woensdag komt pas mijn siliconenhoesje binnen, dus tot die tijd blijft mijn Midnight Green in het doosje. De Kerstmarkt is overigens altijd leuk daar, maar ook zonder Kerstmarkt is het daar goed toeven :grin:


Reageer