Skip to main content

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 

Mijn reactie wordt verplaatst maar niet beantwoord.



graag zie ik een reactie tegenmoet alvast bedankt !
Beste @Guimar, wat vreemd dit. De informatie die ik heb, is nog steeds medio oktober. Waar week 49 vandaan komt, durf ik niet te zeggen. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Ik wil graag even kijken waarom deze informatie aan jou is verstrekt en waar mogelijk ervoor zorgen dat dit niet weer gebeurd.



@Sander67000 welkom! We hebben intern aangegeven dat de data op de website niet allemaal juist zijn. Hier hebben we nog geen reactie op gekregen. Zodra we dit wel krijgen, delen we dit natuurlijk hier. Mijn excuses voor deze gang van zaken!



Even een aantal algemene opmerkingen voor iedereen: Het heeft écht weinig zin om steeds de klantenservice te bellen. Mijn collega's hebben dezelfde informatie als wij ook hebben en we kunnen alleen algemene informatie inzien. We zijn volledig afhankelijk van de bevoorrading van Apple. Zodra er expliciet voor jou een toestel beschikbaar is, krijg je een e-mail met daarin meer informatie. Stel dat we van een soort 100 orders hebben, maar we krijgen er medio oktober maar 50 binnen, dan heb je nog niets als jij nummer 70 bent. Pin je dus niet op deze data vast. Ik snap heel goed dat als je een bestelling plaatst, dat je deze direct wilt hebben. Dat kunnen we echter simpelweg niet regelen op dit moment. Daarnaast is het storneren geen goed idee. De incassoprocedure blijft gewoon doorlopen, wij moeten onze facturen richting Apple ook gewoon voldoen. Je krijgt na het storneren eerst een herinnering en daarna nog een waar kosten aan verbonden zijn. Niemand zit er op te wachten dat je 20 euro extra moet gaan betalen, omdat je de factuur storneert. Ik wil met dit bericht niemand voor het hoofd stoten, maar ik probeer zo helder mogelijk uit te leggen hoe de zaken er op dit moment voor staan.



Ook ik heb het liefste dat we vandaag nog iedereen kunnen voorzien van een iPhone, maar die mogelijkheid is er op dit moment niet. Wij staan jullie graag te woord, dus als er onduidelijkheden zijn, laat het vooral weten.


@Marcia_ ik heb de gevraagde info aan m’n profiel toegevoegd. Ben benieuwd
In jullie mailtje vermelden jullie zelf dat "zodra het toestel is geleverd, het bedrag wordt afgeschreven". Waarom willen jullie het bedrag nu al incasseren dan?


als jullie alle toestellen niet op voorraad hebben prima, dat kan. Maar verander dit dan zo snel mogelijk op de site! Bij alle iphone 11 pro staat wel medio oktober, maar bij de normale iphone 11 staat gewoon vandaag besteld morgen in huis en bij de 128gb 3-5 werkdagen ik vind het daarom gewoon belachelijk dat jullie dit nog niet hebben veranderd. Sommige mensen kopen een nieuwe telefoon omdat die van hun nu kapot is en als er dan bij dit model staat dat er een levertijd is van een aantal dagen en dat word weken is dit heel erg vervelend! KPN doe wat aan jullie site.
Bij bestellen van abbonement met iPhone 11 purple staat volgende dag geleverd. Ik wacht nu al 2 weken.

wanneer komt deze??
Yay van de week kon ik eindelijk mijn abbo verlengen, super aangezien de telefoon die ik nu heb langzaam uit elkaar valt.



Later een berichtje ontvangen dat de telefoon die ik uit had gekozen niet op voorraad was, Apple IPhone 11 64GB green. Niet heel gek natuurlijk aangezien die net uit is.



Maar wanneer kan ik hem eventueel verwachten?



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb de iPhone 11 pro bijna een maand geleden besteld. Ik heb twee keer een mail gehad over landelijke schaarste, maar hebben jullie enig idee wanneer die weer beschikbaar is?
13 Sept 20:15uur besteld iphone 11 pro 64 gb green.



en ik heb hem net ontvangen!! ✅


oehhh mooi! Nog even wachten voor mij dus aangezien ik heb deze week pas besteld heb.
Na vragen (en klachten) van meerdere klanten hier was vorige week de levertijd op de site bij vrijwel alle iPhone 11 Pro modellen aangepast naar "Leverbaar vanaf medio oktober", maar wanneer ik nu kijk is dit opnieuw aangepast en zie ik bij de 256GB en 512GB modellen overal "Leverbaar in 3-5 werkdagen" staan en bij de goudkleurige zelfs "Voor 23.59 uur besteld = morgen in huis." alleen bij de 64GB modellen staat nu nog "medio oktober".



Wil dit zeggen dat er meer duidelijkheid is over de levering van laats genoemde modellen? Zelf heb ik de iPhone 11 Pro 512GB (space grey) in bestelling staan.




Inmiddels is de site weer aangepast en staat er bij het model van mijn keuze "Leverbaar vanaf 11 oktober". Kan ik hier nu dan wel vanuit gaan?
Ik heb 02 oktober de iPhone 11 pro 256 gb space grey besteld in de zakelijke kpn winkel, ik kreeg te horen dat ik 5 dagen zou moeten wachten tot het geleverd werd.

nu krijg ik een e-mail met de info dat het product helemaal op het moment niet leverbaar is, en ik kan mijn orderstatus ook niet inzien, omdat hij het bestelnummer nog niet kent. Terwijl deze wel juist is overgenomen uit de mail.



wat is de levertijd nu echt van deze iPhone ?!



zo lang is kpn mijn favo provider, maar dit moeten we maar na dit contract verandering in brengen.





OH JA EN PS VOOR IEDER ANDER DIE WACHT OP EEN IPHONE VAN KPN (met abbo afgesloten) JE MAG WEL GEWOON BETALEN VOOR DE TIJD DAT JE JE IPHONE NIET HEBT !!!!





al met al: vertrouwen is weg!
Uiteindelijk gisteren m’n iPhone 11 pro 64 GB Midnight Green binnengekregen. Pre-order van 14 september.

Ik heb lang moeten wachten, maar het was het wachten meer dan waard. Mooie telefoon, mooie kleur 👌🏻
Het blijft komisch 😂 Ieder jaar komen mensen weer te zeuren over de langere levensduur dan vermeld, .... Snappen jullie wel dat kpn afhankelijk is van Apple wat zij aan toestellen geleverd krijgen? Vaak is de vraag groter dan het aanbod, zeker de eerste twee maanden bij introductie. En uitgifte vind plaats op basis van de eerst binnengekomen orders.



Ieder jaar is dit alleen bij iphones het geval. Over andere merken lees en hoor je nooit wat. Kpn werkt gewoon niet met een real live voorraad systeem lijkt me, anders werd het wel aangepast. Mochten ze dat wel willen, dan gaan al onze maandelijkse bedragen waarschijnlijk ook stevig verhoogd worden. Ik zit daar niet op te wachten.



Ik snap dat even geduld hebben, lastig kan zijn. Zeker in de huidige tijd van leven, waar niemand naar elkaar omkijkt, en alleen maar oog hebben voor hun telefoon.
@JeroenB22 Mensen hier zijn niet boos over het feit dat ze moeten wachten, maar dat ze voor de gek zijn gehouden. Eerder in deze thread had iemand zijn telefoon al verkocht want ja, 3-5 dagen levertijd. Dan krijg je een mailtje dat het toch nog een maandje gaat duren. Maar ondertussen zit je wel zonder telefoon.



En dan nog steeds doodleuk op de site 3-5 dagen levertijd vermelden, terwijl ze weten dat dit niet gaat lukken. Zet gewoon neer 'onbekend', dan rekenen mensen nergens op. Maar ja, dat is waarschijnlijk niet goed voor business.
Voor de gek houden? Serieus? 🤣



Ik hoop toch echt wel dat mensen slimmer zijn bij introductie van een nieuw toestel,...
KPN heeft het zo te zien netjes aangepast op de website. Bij de meeste Pro modellen staat nu leverbaar vanaf 18 oktober. Moet ik ook rekening houden met 18 oktober KPN? Gezien ik hem dinsdag 24 september heb besteld.
Voor de gek gehouden, ja. Ze zeggen een ding en zodra je betaald hebt is het opeens veranderd. Maar dan nog steeds hetzelfde aanhouden voor nieuwe klanten. Hoe noem jij dat? Eerlijk handelen?
Ik heb eergisteren me nieuwe iPhone 11 besteld alleen ik laat hem bezorgen bij KPN hoelang duurt het voordat ie daar aankomt want ik kreeg te horen dat ie daar niet op voorraad ligt



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
ik kan niet boos worden maar wil toch wel graag weten wanneer de 11 64gb green geleverd word . heb hem 20 september besteld moet toch onderhand wel een datum bekent zijn ? benieuwt of kpn met een eerlijk antwoord komt
Beste KPN,



18 September de Iphone Pro Max Spacegrey 64gb gekocht in de pre-sale. Ik begrijp dat jullie door de voorraad heen zitten en ik niet 1-2-3 m’n nieuwe telefoon kan verwachten. Het enige is dat vele KPN leden in mijn omgeving de exacte iphone ook besteld hebben op de 19e/20e van September BIJ KPN en hem al in handen hebben... Hoe kan dit? Nu al langer dan 2 weken aan het wachten...
Beste KPN, ik was vanmiddag in de KPN winkel en tot mijn grote verbazing waren daar gewoon IPhone 11 pro te verkrijgen. Echter, ik heb al weken geleden dit toestel besteld en heb inmiddels al meerdere malen gehoord dat mijn toestel niet op voorraad is, dit in tegenstelling tot wat ik in de KPN winkel hoor. Mijn vraag is dan ook wanneer de aanwezige voorraad zal worden uitgeleverd en ik (en anderen) hun toestel kunnen verwachten. Veel dank en met een hartelijke groet!



KPN kunnen jullie mij duidelijkheid geven over het feit dat ik om 14:07 mijn iPhone 11 pro midnight green 64gb heb besteld en deze reeds nog niet in bezit heb. Stibba die hierboven een bericht geplaatst heeft, heeft 8 uur later besteld en deze toch al in zijn/haar bezit. Volgens mij werkt het first-come-first-serve niet helemaal goed? Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten? Of zijn jullie alweer uit jullie voorraad?
Hallo,



Twee weken geleden heb ik mijn iPhone besteld, toen stond er 1tot3 werkdagen voor de levering.

Dat was niet gelukt..

een bekend probleem voor de meeste denk ik.



Vervolgens werd er 2 oktober belooft, ook niet gelukt. Nou moet ik omdat het mijn vaders abonnement is 1,5 u rijden om hem op te halen en dus afspreken wanneer ik kom. Nu heb ik weer gebeld en nu zeggen ze half oktober!!! al een maand aan het wachten ondertussen.

Ik ben het daar echt niet mee eens, vooral omdat mijn eigen telefoon niet goed meer werkt.



Zou ik mijn abonnement niet kunnen verlengen, de telefoon bij een Apple store ophalen en dan gewoon de korting zo krijgen?



Zou fijn zijn als jullie mij na dit alles hiermee tegemoet kunnen komen.
Hay @FrankZwolle, welkom op het forum. Super zuur dat je al een tijdje wacht op je nieuwe iPhone. Levertijden kunnen fluctueren helaas We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Ik hoop dat je nog even geduld hebt, we kunnen jammer genoeg geen kortingen geven op het abonnement / producten die via Apple worden besteld. Als er meer bekend is over jouw order zie je dat op Mijn Bestelling.



Hey @EEVO, hartelijk welkom op het KPN forum. Het kan voorkomen dat jij eerst besteld, en een ander 'm toch eerder in ontvangst neemt. De voorraad hangt af per model, kleur en geheugen. Nog even geduld. We leveren het meteen uit zodra jouw iPhone binnen is.



He @Lucierose, gelukkig kun je niet boos op ons worden. Welkom op het forum ook. Ik kan je niet precies aangeven wanneer je het toestel krijgt. Als we jouw bestelling verwerken kun je dat online zien. Kun je jouw order al volgen op Mijn Bestelling?



Hoi @JWdV, welkom hier op het forum. We leveren ook een aantal toestellen uit in de winkel. Dus dat is een andere 'voorraad'. Maar, ook daar is het zeer beperkt. De toestellen zijn na binnenkomst ook snel weer weg.
@Nadia ik heb al vanaf 20 sept t bericht om mijn bestelling te volgen en krijg mailtjes en smsjes dat hij nog steeds niet voorradig is .

Reageer