Skip to main content

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 

Helaas, @Lucierose, we houden je zo te zien goed op de hoogte. Ik kan helaas het proces niet forceren. We vragen je nog even geduld te hebben. Als jouw order aan de beurt is, krijg je weer bericht 🙂
Op de website staat de de Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green vanaf 18 oktober leverbaar is. Ligt deze in de winkel wel op voorraad?



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Beste KPN, ik was vanmiddag in de KPN winkel en tot mijn grote verbazing waren daar gewoon IPhone 11 pro te verkrijgen. Echter, ik heb al weken geleden dit toestel besteld en heb inmiddels al meerdere malen gehoord dat mijn toestel niet op voorraad is, dit in tegenstelling tot wat ik in de KPN winkel hoor. Mijn vraag is dan ook wanneer de aanwezige voorraad zal worden uitgeleverd en ik (en anderen) hun toestel kunnen verwachten. Veel dank en met een hartelijke groet!



@JWdV ik had oorspronkelijk mijn iPhone op de 13e gereserveerd in een KPN winkel, maar toen ik op de 20e informeerde bleken ze bij die winkel slechts 2 iPhone 11 toestellen binnen te hebben gekregen, géén enkele iPhone 11 Pro. Het advies was toen om hem online te bestellen en thuis te laten bezorgen, dit advies had ik uiteraard liever de week daarvoor gehad, maar inmiddels heb ik mijn iPhone 11 Pro 512GB (space grey) vandaag mogen ontvangen.
He @Kevin9, welkom op het forum. De winkelvoorraad is ook beperkt. Als ik je zou mogen adviseren, bestel de iPhone online in de Webshop. Het 'centrale magazijn' krijgt meer toestellen binnen, het aantal orders is daarin tegen ook groter. Blijft een gokje. Houd er rekening mee dat je 2-3 weken moet wachten. Maar dan heb je ook wat.



Bedankt voor je reactie @Roel2008, super vet dat jouw toestel vandaag is binnen gekomen. Veel plezier ermee 🙂
Vandaag wordt volgens uw bericht mijn nieuwe IPhone 8 bezorgd tussen 18.20 en 20.20 uur.

Het is nu 20.38 uur. Ik zit te wachten. We moeten nog weg voor een visite

Weet u wat er aan de hand is?



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Vandaag wordt volgens uw bericht mijn nieuwe IPhone 8 bezorgd tussen 18.20 en 20.20 uur.

Het is nu 20.38 uur. Ik zit te wachten. We moeten nog weg voor een visite

Weet u wat er aan de hand is?




*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Waar blijft de reactie van de klantenservice?



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Goedemiddag, en wanneer kan de iPhone 11 pro 256 GB space grey worden geleverd?



mvg Gerard
Op 1 oktober abonnement verlengd met iPhone 11 pro 64 GB. Wanneer wordt toestel geleverd?



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hallo @Zoie en @Neilesle, welkom! We verwachten medio oktober weer nieuwe iPhones te krijgen. Zodra jouw iPhone beschikbaar is, zal je een mailtje ontvangen. Hopelijk is dat snel!
Hoi, @Nadia

kpn en ook dit forum blijft maar zeggen: medio oktober krijgen we weer nieuwe iPhones (kpn.com zegt nu ook eindelijk 18 okt). Maar weten jullie nu al dat er weet te kort zal zijn? Want ik denk dat iedereen nu denkt (ik wel) dat hij of zij medio oktober zijn of haar bestelde iPhone krijgt. Is dat zo ?



graag zie ik een antwoord terug.



mvg tijs
Vandaag wordt volgens uw bericht mijn nieuwe IPhone 8 bezorgd tussen 18.20 en 20.20 uur.

Het is nu 20.38 uur. Ik zit te wachten. We moeten nog weg voor een visite

Weet u wat er aan de hand is?Waar blijft de reactie van de klantenservice?


Hallo @Jo Budie Je postte je bericht in een topic van een half jaar oud. Dat topic had ik destijds in beheer en ik was dit weekend vrij. Vandaar dat je nu een reactie krijgt. Ik heb je bericht naar dit algemene topic verplaatst, dat dagelijks wordt bijgehouden. Op het KPN Forum zijn zowel klanten als medewerkers van KPN actief. Moderators, zoals ik, zorgen dat informatie goed te vinden is en dat gesprekken goed verlopen. Je krijgt zeker een reactie van mij of een collega, maar daar kan enige tijd overheen gaan. Als je direct contact wilt met een medewerkers van KPN kun je het beste bellen met de klantenservice of chatten via de website. Dan het belangrijkste: heb je je nieuwe telefoon inmiddels binnen?





Goedemiddag, en wanneer kan de iPhone 11 pro 256 GB space grey worden geleverd?

mvg Gerard


Dag @Gerard1984 Ik kan daar geen harde toezeggingen over doen. Het lijkt erop dat deze medio oktober leverbaar zal zijn, echter dat is geen garantie. Als je je bestelling plaatst wordt je per mail en via je persoonlijke bestelpagina op de hoogte gehouden.



Hoi, @Nadia

kpn en ook dit forum blijft maar zeggen: medio oktober krijgen we weer nieuwe iPhones (kpn.com zegt nu ook eindelijk 18 okt). Maar weten jullie nu al dat er weet te kort zal zijn? Want ik denk dat iedereen nu denkt (ik wel) dat hij of zij medio oktober zijn of haar bestelde iPhone krijgt. Is dat zo ?

graag zie ik een antwoord terug.

mvg tijs


Hallo @Iphonelover Ik weet alleen zeker dat er enorm veel vraag is en dat we afhankelijk zijn van de aanlevering via Apple. Ik kan oprecht niet beoordelen iPhones er wanneer kunnen worden uitgeleverd.
Goedemorgen,



Ik heb gister bij jullie de IPhone 11 in het zwart besteld. Nu heb ik vanmorgen een e-mail ontvangen dat deze niet leverbaar is. Maar verder niet met vanaf die dat wel weer is of een indicatie hiervan. Mijn bestelnummer is: **.



Met vriendelijke groet,



Charlotte Sijl



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ha @CharlotteSijl7, welkom! We verwachten medio oktober weer nieuwe iPhones. Hoeveel dit er zijn, is niet bekend. Ik kan je dus ook niet vertellen of in de eerstvolgende zending jouw toestel zit. Je wordt per mail op de hoogte gehouden: zodra er eentje voor je beschikbaar is, krijg je ook een mail.
Op 27 september heb ik een iPhone 11 pro 256GB besteld. Kan iemand een indicatie geven wanneer ik het kan verwachten? er worden veel tegenstrijdige info gegeven door de medewerkers van KPN in de winkel maar ook de klantenservice. Gr
Mensen heb toch een beetje geduld.. Heb ook een Iphone 11 pro (green) besteld 23-9 komt vanzelf hoor..

Gewoon blijven ademen
Ik heb de 23ste een iphone 11 besteld maar er is er nog geen een op voorraad en coolblue heeft ze al op voorraad hoe kan dit nou zo'n grote provider als Kpn.



Mvgr les1411



Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Mijn status is veranderd van “niet op voorraad” naar



Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen!



is dat een teken dat mijn telefoon eraan komt?
Het is in ieder geval een positief teken, Tinus. Het wil nog niet zeggen dat hij onderweg is, maar het is wel een stap in die richting. Zodra het toestel verzonden is krijg je apart bericht daarvan.
De status van mijn bestelling is ook veranderd naar stap 2. 😃
En de iPhone is onderweg! Morgen wordt hij bezorgd! 😃
hi,



Graag hoor ik wat de verwachting is van de levertijd voor de Apple iPhone 11 Pro Max 64GB, Space Grey besteld op 26-09-2019?

Zijn er vaste dagen dat er voorraad aangeleverd word?

18 oktober betekend dat voor alle lopende bestellingen?



Admin: Samengevoegd met centraal topic
Op 22 sept de iphone 11 pro 64gb midnight green besteld. Status nog steeds niet op voorraad. Come on, wanneer komt dit ding binnen...
17-9 besteld 9-10 binnen grote blij


Wauw, gefeliciteerd met je nieuwe iPhone, @Tinus-1st 😀 Veel plezier ermee!



Ha @Iphone 11 pro max 64GB SG,

Graag hoor ik wat de verwachting is van de levertijd voor de Apple iPhone 11 Pro Max 64GB, Space Grey besteld op 26-09-2019?

Zijn er vaste dagen dat er voorraad aangeleverd word?


Houdt er rekening mee dat de levertijd 2-3 weken is. Er is helaas een beperkte voorraad, iedere week krijgen we in twee dagen een nieuwe lading binnen. In de online omgeving kun je je bestelling volgen en houden we je op de hoogte. Zoals bij Tinus hierboven.



Op 22 sept de iphone 11 pro 64gb midnight green besteld. Status nog steeds niet op voorraad. Come on, wanneer komt dit ding binnen...

Wachten duurt zeker lang, @Kim de Jong. Hopelijk wordt je ernaar beloond wanneer 'ie eindelijk wordt afgeleverd 😉 De nieuwste iPhones zijn schaars, helaas. Nog eventjes geduld..



@Vincent en? Heb je 'm al binnen? 🙂

Reageer