Skip to main content

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 

Goedenavond,

 

wanneer wordt mijn iphone 11 geleverd? Ik had hem 7-10 besteld maar heb hem nog steeds niet binnen (14-10) wanneer is de verwachte leverdatum? 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Ik heb vanmorgen een Iphone 11, 256GB, Grey besteld, middels verlenging op mijn huidige abbo.

Mail ontvangen met bestelnummer, maar als ik vervolgens dit bestelnummer + postcode invul krijg ik de melding:
"Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik."
Dit is nu echter 8 uur geleden.

Ik kan mijn bestelling nergens terug vinden en/of wijzigen dus.
Ik zie echter wel dat mijn abbo nu verlkengbaar is vanaf 1-1-2100...........

Wat is nou de status van mijn bestelling? Opnieuw kan niet ivm aangepaste datum verlengbaar.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo @Toffer1981 ik heb deze melding wel eens vaker voorbij zien komen. Ik kijk in elk geval graag voor je na wat de status is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Goedenavond,

 

wanneer wordt mijn iphone 11 geleverd? Ik had hem 7-10 besteld maar heb hem nog steeds niet binnen (14-10) wanneer is de verwachte leverdatum? 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ha @Lyonne0116 Dat hangt er vanaf welk specifiek type je hebt besteld. Er komen bijna wekelijks nieuwe leveringen binnen, dus hopelijk hoef je niet al te lang te wachten. 


Ik heb de gegevens toegevoegd. 


Gisteren de iPhone x besteld.

Krijg ik een bericht niet op voorraad.

Hoelang gaat dit duren zit nu zonder tel. Op mijn werk.

Heb hem heel snel nodig eigenlijk.

Graag hoor ik hierover.

Mvg


Iets meer dan 2 weken geleden mijn iphone 11 64gb black besteld en hij komt als het goed is vandaag binnen. Terwijl de klantenservice de 18de had gezegd dus er is nog altijd hoop dat die wat eerder komt. Ik zat ook al die tijd met vragen! Gelukkig nu wel duidelijkheid. 


Hoi @Toffer1981 . Dank voor de gegevens. 

@Bart_ heeft het issue dat jij de bestelstatus niet kunt zien aangekaart en daar zijn we nu mee bezig. Ik verwacht dat dit snel opgelost is. In de tussentijd kan ik je gerust stellen, dat je bestelling er goed in staat. 


Bedankt voor de snelle reactie. Ik kan nu idd de status in zien. Telefoon niet op voorraad! Prima, kan gebeuren! 
ik weet de status van mijn bkr niet. Is deze toetsing al geweest….? Of wanneer vind deze plaats? Wanneer hoor ik

dit? Anders moet ik mijn bestelling namelijk annuleren en veranderen zodat ik

direct een groter bedrag betaal! Maar als ik dan weer enige tijd moet wachten op levering van telefoon, zou dat jammer tijd zijn. 


@Toffer1981 

Fijn dat de pagina het weer doet. 

KPN heeft geen inzage in jouw BKR status. Dat heeft met privacy te maken. Je kunt wel zelf checken via: https://www.bkr.nl/inzage-in-uw-kredietoverzicht

 


Bedankt. 
ik. wacht rustig af. 


Hoe en wanneer krijg ik eventueel te horen als mijn contract niet verlengd kan worden door BKR? zodat ik zo snel mogelijk tot andere manier van verlengen over kan gaan, zoals groter bedrag in 1x afbetalen. 


@Toffer1981 Het feit dat er nu een bestelling actief is, is een teken dat je door de BKR toets bent gekomen. Het is niet zo dat dit achteraf nog bepaald wordt. 


Wederom bedankt voor jullie snelle reactie! 
dan kan ik nu wachten op levering van de telefoon!!! 😁👌


@Gerry073 : Zoals je hier kunt lezen is dat lastig voor ons te voorspellen. Iedere week is er nieuwe voorraad. Ik hoop dat jouw toestel snel op voorraad komt. Je kunt dit zelf via de bestelstatus monitoren. Ik had je graag een exacte datum genoemd maar helaas kan ik dat niet. 


Hoi!

 

Gisteren online het abbonoment verlengd, dag later een mail gekregen dat deze niet voorradig was. Enig idee wanneer deze weer leverbaar is?

( iPhone 11 Pro 64 GB Zilver) 

 

Met vriendelijke groet!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Dmasic Ik hoop dat het snel zal zijn. Er komen bijna wekelijks nieuwe leveringen binnen, dus hou je persoonlijke bestelpagina goed in de gaten. 


Hallo,

Enig idee of er deze week nog een levering binnen komt voor de iphone 11 pro max? (Midnight green)

Met vriendelijke groet,

Mike Harmsen


Wanneer kan ik mijn bestelde iPhone 11 verwachten 


Ha@Jan v S, welkom! We verwachten medio oktober weer nieuwe voorraad. Mochten er meer iPhones besteld zijn dan dat er binnenkomen, is het mogelijk dat jouw iPhone daar dus nog niet tussen zit. Je krijgt vanzelf een e-mail als er een toestel beschikbaar is voor je. Hopelijk is dat snel!


eerlijk is eerlijk.  Dus ook dit bericht maar even hier vermelden.
Vandaag einde middag een mail gekregen dat mijn nieuwe iPhone 11 pro Max , zwart 64 gb morgen zal worden geleverd vanuit Den Haag.

dat is dus 2,5 week na bestelling in De kpn winkel.

 

nou, morgen nog even afwachten en dan kan het leuke genieten gaan beginnen ☺️🙂

 

gr. Jan


Ha, dat is mooi, @Jan v S! Alvast heel veel plezier er mee gewenst :)

 

@Mike Harmsen, zoals Bart net boven je bericht ook al aangaf, we krijgen zo ongeveer wekelijks nieuwe voorraad. Het is alleen niet van te voren te zeggen wat daar precies inzit. Dus of jouw toestel daar dan bij zit valt niet te zeggen. Je krijgt bericht per e-mail en in je bestelstatusomgeving zodra jouw toestel binnen en verzonden is. @Stephan121985, voor jou geldt hetzelfde. Ik kan daar helaas geen specifieke datum voor geven.   


Wat een drama. 29-09-2019 de iPhone 11 besteld en heb het nog steeds niet binnen. Ook in de winkel kunnen ze niets doen. Ik ben geduldig maar mijn geduld begint langzaam op te raken.


1 okt iPhone 11 Purple besteld en zou 12 okt bezorgd worden, door omstandigheden niets geleverd en op de site staat nu leverbaar 18 okt nou dat ding is pas vanaf 25 okt leverbaar dus valse informatie staat er op de site. Goed lokkertje om klanten te werven 


Ik heb de iphone 11 pro midnight green besteld waarbij op de site stond op voorraad en morgen thuis bezorgd wat achteraf niet zo blijkt te zijn, ik vind dit jammer en toch wel misleidend. Lees ook dat dit al maanden zo is. Slechte zaak!!


Vervelend!

Maar de nieuwe IPhone 11 is pas vorige maand uitgekomen en niet maanden geleden. 
 

Natuurlijk willen heel veel klanten meteen dit supertoestel hebben. KPN is echter afhankelijk van de leveringen van Apple en die zijn kennelijk ergens ook begrensd. 

Maar ik ben het met je eens dat dit op de website beter en eerlijker gecommuniceerd moet worden. 
 

 


Ik heb het niet alleen over de iphone 11 / pro maar over het algemeen! En dat over de site is ook al meer keer aangegeven. Maar alsnog bedankt voor de reactie.


Wat een misleidende informatie verschaffen jullie als kpn zeg, iphone 11 purple voor 23:59 besteld morgen in huis even later wordt het leverbaar vanaf 12 oktober op 12 oktober verspringt het naar leverbaar vanaf 18 oktober en vandaag 18 oktober verspringt het weer naar leverbaar vanaf  25 oktober, bestellen jullie wel genoeg voor de klanten of is het om klanten te krijgen op deze manier en om dan niet te vergeten dat jullie wel de eenmalige betaling willen hebben terwijl klant niet eens de telefoon in bezit heeft!! Praten hier niet over 10 euro

wanneer gaat het nou daadwerkelijk komen!

ook hier de info wekelijks, bijna wekelijks, om de paar dagen wat is het nou!? Lijkt me niet dat jullie 1x in de week van 1 voorraad binnen krijgen


Reageer